آرژانتین هفتم شد، آمریکا یازدهم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرنگاران: تیم والیبال جوانان آمریکا با پیروزی مقابل کانادا به مقام یازدهمی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان رسید.

آرژانتین هفتم شد، آمریکا یازدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، در آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان، دو تیم آمریکا و کانادا برای کسب مقام یازدهمی مسابقات در سالن آتاترک شهر ازمیر به مصاف هم رفتند و همانطور که پیش بینی می شد جوانان آمریکایی در این بازی با مشکل روبرو نشدند و در 3 ست متوالی با نتایج 25-16، 25-17 و 25-18 کانادا را شکست دادن تا در مکان یازدم این دوره از مسابقات قرار بگیرند.

در بازی همزمان با این مسابقه نیز دو تیم آرژانتین و هند در شهر آنکارا به مصاف هم رفتند که نماینده آمریکای جنوبی با نتیجه 3-2 هند را شکست داد. آرژانتین در حالی این بازی را برد که ست های اول و دوم را با نتیجه 25-22 و 25-23 واگذار کرده بود. آرژانتین ست های بعدی را 26-24، 25-19 و 15-7 به سود خود انتها داد و با پیروزی 3-2 مقابل هند به مقام هفتم جهان رسید.

پیش از این تیم های والیبال چین، مکزیک، استونی، مراکش، ونزوئلا و روآندا به مقام های پانزدهم تا بیستم جوانان جهان رسیده بودند.

تیم های ایران و ترکیه نیز دقایقی دیگر برای کسب عنوان پنجمی - ششمی به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم

به "آرژانتین هفتم شد، آمریکا یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین هفتم شد، آمریکا یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید