احتمال تغییر در طرح ترافیک، شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، احتمال تغییر در طرح ترافیک، ارسال لایحه حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت تا 2 هفته آینده، برای حضور زنان در دربی پیش بینی ای نشده است، واکنش وزیر بهداشت به موضوع فرار مالیاتی پزشکان، صدور 100هزار پروانه کار برای اتباع خارجی در کشور، شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران و الزام خودروهای کمتر از 10تن درون شهری برای دریافت باربرگ از مهم ترین عناوین خبریِ اداره اجتماعی خبرنگاران در روز سه شنبه هستند.

احتمال تغییر در طرح ترافیک، شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، در ادامه به بعضی از مهم ترین اخبار اجتماعی وبلاگ تفریح و سرگرمی اشاره شده که با کلیک روی تیتر هر یک از آنها، متن کامل خبر در دسترس خواهد بود:

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اطلاع داد

احتمال تغییر در طرح ترافیک/ ممنوعیت فعالیت های عمرانی در پایتخت در 15 روز اول مهر

رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت فعالیت های عمرانی در پایتخت از ابتدا تا 15 مهر ماه اطلاع داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری بیش از 400 تن از اراذل و اوباش تهران، در پاسخ به پرسشی درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: پیش بینی ما این است که ترافیک همزمان با شروع مهر ماه و بازگشایی مدارس دانشگاه به میزان 20 تا 25 درصد در معابر تهران افزایش پیدا کند، به همین دلیل نیز تمهیدات ترافیکی را در معابر تهران اتخاذ نموده ایم.

اعلام اسامی قبول شدگان قطعی آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان تا چهارشنبه

رضا کچوئیان، معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام اسامی قبول شدگان قطعی آزمون اصلح تا چهارشنبه این هفته اطلاع داد و گفت: آن دسته از مهارت آموزانی که پیروز نشدند حدنصاب نمره قبولی را کسب نمایند باید در آزمون جبرانی که احتمالا سه ماه آینده برگزار می گردد شرکت نمایند.

ارسال لایحه حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت تا 2 هفته آینده

معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال تا دو هفته آینده به دولت اطلاع داد و گفت: معاونت به هیچ عنوان مخالف ازدواج در سن جوانی نیست بلکه ازدواج در جوانی یعنی دورانی که فرد به بلوغ جسمی و بلوغ روانی و فکری رسیده باشد را ضروری می داند.

رییس پلیس پایتخت: برای حضور زنان در دربی پیش بینی ای نشده است

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: برای دربی پیش بینی برای حضور زنان در استادیوم نشده است.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری بیش از 400 تن از اراذل و اوباش تهران با اشاره به برگزاری دربی پایتخت در روز 31 شهریور ماه، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان برنامه ای برای حضور زنان در استادیوم و تماشای این دیدار ندارد.

واکنش وزیر بهداشت به موضوع فرار مالیاتی پزشکان

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره مباحثی که تحت عنوان فرار مالیاتی پزشکان مطرح می گردد، گفت: همانطور که فرار مالیاتی ممکن است در بسیاری از اقشار وجود داشته باشد، درصدی هم در جامعه پزشکی وجود دارد، اما نباید به بهانه های مختلف پزشکان را بکوبیم.

آماری از مدارس جدید تهران در آستانه مهر

علی شهری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران وضعیت افتتاح مدارس جدید در استان تهران در آستانه مهر را تشریح و از افتتاح 55 پرژه آموزشی جدید اطلاع داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به ساخت مدارس ایمن و استاندارد و کوشش برای افزایش ایمنی مدارس موجود اظهار کرد: چندین پروژه آموزشی نیز در دست احداث است که شمار آن به 168 پروژه با 1769 کلاس درس می رسد.

مدیر کل امور اتباع وزارت کشور بیان کرد

صدور 100هزار پروانه کار برای اتباع خارجی در کشور/پیش بینی ثبت نام 500هزار دانش آموز اتباع

مهدی محمودی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن اشاره به اینکه حدود 95 درصد اتباع در شهرها همانند مردم عادی زندگی می نمایند، از صدور 100هزار پروانه کار همزمان با طرح آمایش 14 اطلاع داد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به طرح آمایش 14 اشاره نمود و گفت: در حال حاضر مشغول انجام طرح آمایش 14 هستیم. یعنی پناهندگان سرشماری و ساماندهی می شوند و ما نیز با استفاده از تکنولوژی های مدرن در سامانه خدمات بهتر و وسیع تری ارائه می دهیم. همچنین در کنار طرح سرشماری و آمایش، کارت های پروانه کار نیز صادر می گردد. در حال حاضر بیش از 100 هزار پروانه کار صادر شده است که تا سرانجام طرح آمایش نیز ادامه خواهد داشت.

90 درصد جمعیت دنیا تابستانی داغ را تجربه کردند

نتایج یک آنالیز نشان می دهد که 90 درصد جمعیت دنیا سال جاری گرم ترین فصل تابستان را بر اساس رکوردهای ثبت شده تجربه نموده اند.

محققان اداره ملی اقیانوسی و جوی آمریکا اظهار داشتند: تاکنون 2019 سومین سال گرمی بوده که پس از سال های 2016 و 2017 به ثبت رسیده است. همچنین از میان 10 رکورد بالای دما در سطح اقیانوس ها و مناطق خشکی در دنیا در فاصله ماه های ژوئن تا اوت 9 مورد از آن ها از سال 2009 به بعد گزارش شده است.

پرداخت درصدی از شهریه دانشگاه فرزندان زنان سرپرست خانوار

مهشید موقر ، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پرداخت 30 تا 100 درصدی شهریه دانشگاه فرزندان زنان سرپرست خانوار اطلاع داد.

وی ضمن تشریح خدمات ارائه شده به زنان سرپرست خانوار از سوی سازمان بهزیستی گفت: زنان سرپرست خانوار می توانند وام های اشتغال زایی بین 15 تا 20 میلیون تومان با بهره 4 درصد دریافت نمایند. این وام ها به وسیله حوزه مشارکت های مردمی در اختیار این زنان قرار می گیرد و زنان سرپرست خانواری که درسازمان بهزیستی دارای پرنده هستند، آموزش های فنی و حرفه ای دیده اند یا قابلیت انجام مشاغل خانگی را دارند، به بانک معرفی می شوند.

رییس مرکز تحقیقات ایدز بیان کرد

شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران / کمبود دارو نداریم

دکتر مینو محرز ، رییس مرکز تحقیقات ایدز با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه داروهای بیماران مبتلا به ایدز نداریم، گفت: عده ای بیان کردند که داروهای تاریخ مصرف گذشته در اختیار بیماران HIV قرار گرفته است، اما این موضوع درست نیست و در حال حاضر نه تنها با کمبود دارو روبرو نیستیم، بلکه داروهای این بیماران تا یک سال پس از سرانجام تاریخ انقضا قابل مصرف هستند.

محرز با بیان اینکه 200 مرکز مشاوره و درمان ایدز در سراسر ایران وجود دارد، اضافه نمود: ما به عنوان بازوی وزارت بهداشت در حوزه تحقیقات ایدز در کشور عمل می کنیم. هدف مان این است که جامعه ای عاری از ایدز را به نسل آینده تحویل دهیم. در کنار مرکز تحقیقات ایدز یک باشگاه یاران مثبت ایجاد نموده ایم که در جهت پیشگیری ثانویه در حوزه بیماران HIV کار می نماید.

در گفت وگو با وبلاگ تفریح و سرگرمی اعلام شد

الزام خودروهای کمتر از 10تن درون شهری برای دریافت باربرگ/ ایجاد بیمه بار شهری برای اولین بار

مرضیه حصاری، مدیر کل دفتر حمل ونقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت:سند الکترونیک حمل بار شهری (باربرگ)، هرگز رانتی برای شرکت های حمل و نقلی و سایر نقش های واسطه ای یا جانبی ایجاد نخواهد کرد.

مدیرکل دفتر حمل ونقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه تمام فرایند دریافت باربرگ در زمان اندک و بدون احتیاج به مراجعه حضوری به هیچ مرکزی و به صورت نرم افزاری قابل انجام است، اظهار کرد: به دو روش امکان صدور باربرگ فراهم شده است. یکی به وسیله نرم افزار تلفن همراه و دیگری به وسیله وب سایت باربرگ به نشانیwww.baarbarg.ir است.

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در 24 ساعت گذشته به توضیح زیر است:

جان باختن پسربچه هشت ساله حین گذر از گیت الکترونیکی استادیوم آزادی

دردهای شکمی که باید جدی بگیریم

راهی برای از کار انداختن ویروس سرماخوردگی

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا

واکنش وزیر بهداشت به موضوع فرار مالیاتی پزشکان

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال تغییر در طرح ترافیک، شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر در طرح ترافیک، شلوغ کاری رسانه های بیگانه درباره ایدز در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید