احتمال مخالفت تاج با رفتن رئیس کمیته معین وضعیت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، قرار است سه شنبه این هفته، تاج و وثوق احمدی جلسه ای پیرامون این موضوع در فدراسیون فوتبال داشته باشند.

احتمال مخالفت تاج با رفتن رئیس کمیته معین وضعیت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی ،رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مشخص وضعیت بازیکنان و مربیان این فدراسیون،سه شنبه این هفته جلسه ای پیرامون استعفای رئیس کمیته مشخص وضعیت خواهند داشت.

کمیته مشخص وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال از زمانی که شروع به فعالیت نموده، سعی در احقاق حق بازیکنان و مربیان از باشگاه ها داشته است. در مدتی هم که این کمیته فعالیت نموده به پرونده های زیادی رسیدگی گردیده اما در این بین موانع زیادی مقابل فعالیت های کمیته مشخص وضعیت وجود داشته است.

همین موانع باعث شد روزبه وثوق احمدی چندین بار از سمت خود استعفا دهد که با تمام آنها مخالفت گردیده اما آخرین استعفای او مربوط به چند روز پیش است. هنوز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به استعفای آخر وثوق احمدی پاسخ نداده است که دلیل آن عدم حضور تاج و خود وثوق احمدی در ایران است.

با این حال قرار است سه شنبه این هفته، تاج و وثوق احمدی جلسه ای پیرامون این موضوع در فدراسیون فوتبال داشته باشند. البته مهدی تاج مخالف استعفای وثوق احمدی است و به نظر نمی رسد با این استعفا موافقت کند.

اخیرا گفته شد سایر اعضای این کمیته هم استعفا داده اند که خود وثوق احمدی این مساله را تکذیب کرد.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "احتمال مخالفت تاج با رفتن رئیس کمیته معین وضعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال مخالفت تاج با رفتن رئیس کمیته معین وضعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید