افتتاح نمایشگاه گروهی عکاسی معدن در مجتمع گل گهر

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی عکاسان سیرجان به همراه آیین اختتامیه رویداد عکاسی معدن،به مناسبت روز صنعت و معدن با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیر حراست و مدیر رفاه و امور اجتماعی شرکت گل گهر در محل مجتمع این شرکت برگزار گشت.

افتتاح نمایشگاه گروهی عکاسی معدن در مجتمع گل گهر

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی کرمان؛تور یکروزه عکاسی از معدن با حضور 50 نفر از عکاسان سیرجان از منطقه معدنی و صنعتی گل گهر در هفته معدن برگزار گردید که از بین عکس های ارسالی از این تور، 25 اثر از 20 نفر از این عکاسان به وسیله هیات داوران انتخاب و از صاحبان این آثار تجلیل شد.

بعلاوه به مناسبت فرارسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن، نمایشگاه گروهی عکاسان سیرجان شامل آثار انتخاب شده در رویداد عکس معدن، در محل ساختمان اداری مجتمع گل گهر افتتاح شد که تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم این رویداد هنری ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی و هنری شرکت گل گهر گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر را یارِ شایسته ای در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان سیرجان می دانیم؛ چرا که همیشه حامی هنرمندان و ارتقای هنر در سیرجان بوده اند.

محمدعلی حافظی اضافه نمود:عقد تفاهم نامه همکاری فرهنگی و اجتماعی مشترک بین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان در سال جاری اتفاق عظیمی بود که امیدواریم مصوبات خوبی در شورای فرهنگ عمومی در راستای این یاری عظیم گل گهر اتفاق افتد.

در خاتمه این رویداد هنری، بیانیه خاتمهی هیات داوران قرائت شد و با اهدای لوح و هدیه از عکاسانی که آثارشان به وسیله هیات داوران انتخاب شده بود، تجلیل شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "افتتاح نمایشگاه گروهی عکاسی معدن در مجتمع گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه گروهی عکاسی معدن در مجتمع گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید