تجربه شخصی از پرواز امارات، از کیت آرایشی تا تاکسی رایگان

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، اگر قصد سفر با برترین و باکیفیت ترین پرواز را دارید، بدون شک سفر با پرواز بیزینس کلس و فرست کلس امارات می تواند مناسب شما باشد؛ پروازی متفاوت که می تواند شما را از دغدغه های طولانی بودن مسیر حتی در صورت نبود همراه، کمک کند. شما با داشتن تجهیزات لوکس و درجه یک، برترین پرواز را تجربه خواهید کرد. البته باید گفت که امکانات شما تنها به کابین هواپیما خلاصه نمی گردد؛ بلکه تا زمان رسیدن تان به مقصد، حتی با تاکسی رایگان ادامه دارد.

تجربه شخصی از پرواز امارات، از کیت آرایشی تا تاکسی رایگان

تاکسی رایگان!

در سفر به امارات می توانید پس از رسیدن به مقصد یا در مبدا به سمت فرودگاه، از تاکسی رایگان بهره ببرید.

لانژ اختصاصی ویژه

در برخی از فرودگاه ها برای مسافران این کلاس های پروازی، سالن انتظار مجزایی در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی بسیاری در این فضا برای افراد فراهم بوده و تمامی اقدامات انجام گرفته به صورت VIP هستند.

بدون صف طولانی کارت پرواز و Gate

یکی از برترین تجربیات در این سفر، عدم معطلی است که می توانید بدون قرار گرفتن در صف های طولانی کارت پرواز و گیت، به هواپیمای خود برسید، بر روی صندلی خود بنشینید و در آرامش خاطر مسیر را طی کنید.

کابینی پر از تجهیزات

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های سفر با هواپیمایی امارات، تجهیزاتی هستند که در زمان حضور در هواپیما در اختیار مسافران قرار داده می شوند. از جمله این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

· برترین نوشیدنی ها را میل کنید: شما می توانید مطابق سلیقه و خواسته خود، از منوی موجود نوشیدنی مدنظر خود را سفارش دهید. در حقیقت پرواز امارات در بدو ورود با نوشیدنی های خوش طعم از شما پذیرایی می نماید.

· غذای دلخواه خود را در میان انواع غذا انتخاب کنید: بلافاصله بعد از سوار شدن به هواپیما، پذیرایی از مسافران شروع می گردد. در واقع منوی غذایی و انواع نوشیدنی و پیش غذا از اولین مواردی هستند که با آن ها روبرو خواهید شد.

· یک پک بولگاری هدیه بگیرید: در این پک مجهز می توانید انواع تجهیزات برند بولگاری که جزء برترین و مرغوب ترین برندهای موجود در جهان است، استفاده نمایید. بولگاری که شرکت تولیدی کالاهای لوکس ایتالیایی (جواهرات، ساعت و اکسسوری های خاص) است که محصولات آن نشان از خلاقیت و هنر آن ها دارند. در پک ارائه شده در این کلاس های پروازی مسواک، شانه، ادکلن بولگاری که هم حالتی نوستالژیک داشته و هم با زندگی مدرن و امروزی در تناسب است و حسی از قدرت و اصالت را القا می نماید و... در اختیار مسافران قرار داده می شوند.

· با صفحه نمایش رایگان در جهانی وب غرق شوید: صفحه نمایش و هدفونی که در اختیارتان قرار می گیرد یک جایگزین عالی برای زمانی است که به تنهایی سفر می کنید. شما می توانید با استفاده از آن، برای گذراندن وقت خود، به انجام بازی های مورد علاقه خود پرداخته یا از دیگر امکانات آن بهره ببرید.

· روی تشک خود تا زمان رسیدن به مقصد استراحت کنید: اگر احتیاج به استراحت دارید، تشک می تواند شما را به خوابی مملو از آرامش دعوت نماید تا خستگی سفر از بدن شما خارج گردد.

· به تماشای فیلم های روز جهان مشغول شوید: اگر علاقه مند به تماشای فیلم هستید، می توانید برترین فیلم های روز جهان را در این فضا مشاهده کنید و متوجه سپری شدن زمان نشوید.

· در صورت احتیاج به چت ویدئویی با مهمانداران بپردازید: شما می توانید از این طریق با مهمانداران در تماس بوده و انواع غذا و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید.

· از اقلام قرار داده شده در مینی بار بهره ببرید: در هر سوئیت یک مینی بار با انواع غذا، نوشیدنی و تنقلات قرار داده شده است که می توانید از آن ها بهره ببرید.

میان وعده ای عالی

در نهایت با میل یک میان وعده خوشمزه، پرواز خود را تکمیل کنید. در پرواز امارات می توانید از کافه ای مجهز بهره ببرید که انواع نوشیدنی را ارائه می دهد. شما می توانید مطابق با منوی موجود، دسر و نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب نمایید.

صندلی های راحت و فضای خواب مناسب

چیدمان صندلی های کلاس پروازی بیزینس به صورت 1ـ2ـ1 است. صندلی ها بزرگ، جادار و همراه با ماساژور هستند و امکان تبدیل شدن آن ها به تختخواب نیز وجود دارد. بعلاوه به هر صندلی یک مینی بار و اسباب تفریح نیز اختصاص داده شده اند. گفتنی است که چیدمان صندلی های کنار پنجره به یک صورت نیست.

منبع: همگردی

به "تجربه شخصی از پرواز امارات، از کیت آرایشی تا تاکسی رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه شخصی از پرواز امارات، از کیت آرایشی تا تاکسی رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید