تداوم پیروزی تیم کاناپولو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، دومین روز از مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا امروز آدینه 19 آبان ماه در مالزی پیگیری شد. در این روز تیم های ایرانی در دو رده سنی 9 بازی را پشت سر گذاشتند و در تمامی بازیهای خود بر رقبای خود غلبه کردند.

تداوم پیروزی تیم کاناپولو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم مردان ایران در دومین روز رقابتها ابتدا برابر تیم چین با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد. ملی پوشان در دومین مسابقه برابر تیم هنگ کنگ صف آرایی کردند. شاگردان صیادی در این مسابقه نیز با نتیجه 12 بر صفر رقیب را شکست دادند. تیم کشورمان در آخرین مسابقه امروز برابر تیم هند نهاده شد و توانست با نتیجه 10 بر صفر بر این تیم غلبه کند.

تیم زنان بزرگسال ایران نیز در اولین مسابقه برابر تیم هنگ کنگ با نتیجه 20 بر صفر آغاز طوفانی را رقم زد. اما تیم زنان ایران در دومین و در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه 5 بر 3 تیم سنگاپور را از پیش رو بردارد.

تیم مردان زیر 21 سال و جوان کشورمان هم امروز در تک مسابقه امروز خود در یک بازی نزدیک و پایاپای تیم ژاپن را 3 بر 2 شکست دادند.

تیم دختران جوان ایران نیز در مسابقه امروز برابر تیم های مالزی، تایلند و هنگ کنگ نهاده شدند. دختران جوان کشورمان برابر میزبان مسابقات یعنی مالزی با نتیجه پر گل 17 بر صفر به رجحان رسیدند. سپس تیم هنگ کنگ را 22 بر صفر در هم کوبید و در سومین دیدار تیم ایران به مصاف تایلند رفت و در این رقابت نیز با یکه تازی 16 بر صفر پیروز شد.

فردا شنبه 20 آبان ماه و در سومین روز مسابقات برنامه تیم های ایران به این ترتیب است:

مردان رده سنی بزرگسال

ایران - مالزی ساعت 8:30

ایران - استرالیا ساعت 11:30

بانوان رده سنی بزرگسال

مالزی - ایران ساعت 12:30

چین - ایران ساعت 16

ایران - هند ساعت 17:30

بانوان رده سنی جوانان

ایران - چین تایپه ساعت 10:30

مردان رده سنی جوانان

ایران - مالزی ساعت 9:30

ایران - چین تایپه ساعت 16:30

منبع: خبرگزاری مهر

به "تداوم پیروزی تیم کاناپولو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم پیروزی تیم کاناپولو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید