جاذبه های گردشگری آنتالیا

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، آبشار دودن، منحصر به فردترین موسیقی زنده آب

جاذبه های گردشگری آنتالیا و زیبایی های فوق العاده، آب و هوای مطبوع و غیره، از فاکتورهای مهم و موثر در صنعت گردشگری آنتالیا به تعداد می فرایند. آنتالیا شهری در جنوب غرب ترکیه و در قلب دریای مدیترانه است. سفر به آنتالیا، تجربه ای بکر برای ثبت لحظاتی خاطره انگیز است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

دیدنی رنگین کمان زیبا در سایه خورشید و صدای دل انگیز آب، بخشی از مهم ترین مجذوب نمایندهیت ها در آبشار دودن آنتالیا است. آبشار دودن، منحصر به فردترین موسیقی زنده آب است. موسیقی زنده ای که این مکان را به یکی از جاذبه های جهانگردی آنتالیا تبدیل نموده است.

جاذبه های جهانگردی آنتالیا، سهم ویژه ای در جذب جهانگردان و جهانگرد های خارجی به این شهر داشته، چرا که هموراه یکی از مهم ترین دلایل انتخاب تور آنتالیا، تجربه دیدن و لمس کردن جاذبه های جهانگردی این شهر بوده است.

در بدو ورود به این آبشار، مسافران می توانند استراحتی مختصر را در پارک زیبای این آبشار، تجربه نمایند. آبشار دودن در میان طبیعتی زیبا قرار گرفته است و همین امر سبب شده تا جهانگردانی که علاقه مند به گردش در طبیعت هستند، این آبشار را به نام گزینه نخست خود در تور آنتالیا انتخاب نمایند. بلیط تهران استانبول

آبشار دودن بخشی از زیباترین جاذبه های جهانگردی آنتالیا

فاصله این مکان تا مرکز شهر، فاصله ای بین 20 الی 24 دقیقه ای است. از این رو برترین انتخاب برای رسیدن به این آبشار، استفاده از تاکسی های شهری است.

ترکیب های طبیعی و مجذوب نماینده آنتالیا، یکی از منحصر به فردترین نقاشی های طبیعی است. به همین دلیل هر ساله جمعیت عظیمی از جهانگردان خارجی، با انتخاب تور آنتالیا سفر به این شهر رؤیایی را تجربه می نمایند.

جاذبه های جهانگردی آنتالیا را می توان در ردیف برترین جاذبه های جهانگردان جهان قرار داد. حرکت آب در دل این آبشار، سبب خلق دو آبشار دیگر شده است که مردم محلی آن ها را با نام آبشارهای بالایی و پائینی می شناسند.

قلعهٔ ایدیرلیک آنتالیا، حصار کوچکی از زیبایی

گاهی، می توان یک منظره زیبا را ساعت ها مورد ارزیابی قرار داد. قلعهٔ ایدیرلیک، حصار کوچکی از زیبایی است که در شهر آنتالیا قرار گرفته است.

قلعهٔ ایدیرلیک آنتالیا، در کنار ساحل زیبا این شهر قرار گرفته است که از جمله منحصر به فردترین جاذبه های جهانگردی آنتالیا شناخته می شود.

امروزه پس از گذشت چندین سال از ساخت این قلعه زیبا و تاریخی، هنوز علت اصلی ساخت آن معین نشده است. یکی از احتمالات قوی در خصوص کاربری این قلعه، استفاده از آن در نقش فانوس دریایی است.

جاذبه های جهانگردی آنتالیا، جاذبه هایی برای تمامی سلیقه هاست. به همین واسطه می توان برترین و مجذوب نماینده ترین مکان های تاریخی، تفریحی و جهانگردی را در این شهر شاهد بود.

جاذبه های جهانگردی آنتالیا، هم چون نگینی در قلب کشور ترکیه است که هر ساله جمعیت طرفداران و علاقه مندان به آن، افزایش می یابد.

قلعهٔ ایدیرلیک ارتفاعی 14 متری داشته و بازسازی آن با توجه به اسناد موجود در زمان سلجوقیان و عثمانیان انجام گرفته است. شاید به جرأت بتوان این اثر تاریخی زیبا را در زمره آثار تاریخی پنج ستاره، طبقه بندی کرد. بلیط هواپیما تهران مشهد

موزه آتاتورک آنتالیا، موزه ای به سبک ترکیه

موزه آتاتورک، موزه ای اسرار آمیز و زیبا است. موزه آتاتورک آنتالیا بخش مهمی از حافظه تاریخی مرتبط با آتاتورک را در دل خود جای داده است. این موزه در تمامی ایام سال و در تمام روزهای هفته، پذیرای جهانگردان خارجی خواهد بود.

از این رو ساعت بازدید از آن، بین 8 صبح الی 17:30 بعد از ظهر است. این موزه که موزه ای برای حفظ آثار مرتبط با آتاتورک، بنیان گذار ترکیه است، موزه ای سه بعدی برای انتقال احساس سازندگان به جهانگردان و بازدید نمایندگان شناخته می شود.

این موزه در سال های 1875 تا 1880، به دستور یکی از تاجران فرش، ساخته شد. موزه آتاتورک در قالب ساختمانی چهار طبقه است که معماری به کار برده شده در آن، ترکیبی از معماری دوران عثمانی و معماری های به کار برده شده در شرق می باشد. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران آنتالیا| بلیط آنتالیا تهران

دریچه ای به سوی مجذوب نمایندهیت های برتر آنتالیا

انتخاب تور آنتالیا، مستلزم سفر به اعماق جاذبه های آنتالیا است. این شهر یکی از زیباترین مکان های جهانگردی و جهانگردی است که جهانگردان در آن تجربه هایی متفاوت را لمس خواهند کرد.

جاذبه های جهانگردی آنتالیا، به واسطه تنوع و تعدد بی تعداد، جاذبه هایی برای تمامی نیازهای جهانگردی است. هتل ها و مراکز تجاری و تفریحی عمده، از دیگر جاذبه های جهانگردی آنتالیا می باشند که می توان برای نمونه به منطقه لارا در این شهر اشاره کرد. خرید بلیط هواپیما

منطقه لارا، کلکسیونی از زیباترین و منحصر به فردترین هتل ها و مراکز اقامتی و تفریحی است که تنها برای میزبانی از جهانگردان آنتالیا، می باشد. این منطقه خود به تنهایی یکی از اصلی ترین جاذبه های جهانگردی آنتالیا می باشد.

آب و هوای مناسب و معتدل، عامل مهمی در خلق جاذبه های جهانگردی آنتالیا به تعداد می رود. از این رو همین فاکتور، سبب شده است تا این شهر هر ساله میزبان برخی از مهیج ترین جشنواره های بین المللی باشد.

تجربه بازدید از دیدنی های آنتالیا، تجربه ای دل انگیز و ایده آل برای جهانگردان خواهد بود. مجله جهانگردی وبلاگ تفریح و سرگرمی.

(خرید ارزان بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

منبع: مجله دور و نزدیک

به "جاذبه های گردشگری آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید