جزئیات مرگ دانشجوی دختر دانشگاه آبدانان ، بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، دلیل فوت منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیغام نور آبدانان از سوی رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان تشریح شد.

جزئیات مرگ دانشجوی دختر دانشگاه آبدانان ، بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، علیمرادی؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی صورت گرفته برای منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیغام نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان به وسیله فوریت های پزشکی گفت: در روز یکشنبه تاریخ 14 خرداد ماه ساعت 14:56 طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت های پزشکی اعلام می گردد که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت 15:00 به محل حادثه می رسد.

وی اضافه کرد: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه به وسیله جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می گردد و عملیات احیاء داخل حیاط آغاز و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می یابد و در ساعت 15:15 دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می گردد.

رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: راس ساعت 15:15 عصر بیمار جوان 18 ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان به وسیله واحد فوریت های پزشکی (115) منتقل شد.

صفری اضافه کرد: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) به وسیله پرسنل اورژانس بیمارستان آغاز و پس از یکساعت کوشش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی نتیجه بوده و در ساعت 16:10 دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات مرگ دانشجوی دختر دانشگاه آبدانان ، بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرگ دانشجوی دختر دانشگاه آبدانان ، بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید