خاطره جالب پیمان معادی از مرحوم رضا احدی

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، دیروز سالگرد درگذشت رضا احدی بود هافبک تکنیکی که واقعاً در دوران خودش یکی از برترین های فوتبال ایران بود مردی که خیلی زود و البته بسیار تلخ او را از دست دادیم. در زمستان سال 1394 هنگامی که آقا رضا بستری شده بود، پیمان معادی یکی از ستارگان سینمای ایران حرف های بسیار زیبایی در خصوص او زد و با اشاره به متانت و ادب این بازیکن گفت:

خاطره جالب پیمان معادی از مرحوم رضا احدی

در دهه 60 بعد از بازی های آسیایی دهلی، رضا احدی را دیدم. من یک چهره نوجوان بودم و او یکی از ملی پوشان فوتبال ایران، اما برخوردش با من نوجوان علاقه مند بسیار مودبانه بود. آقا رضا از صندوق عقب ماشینش به من یک موز هدیه داد. شاید این مسئله در دهه 90 خیلی عجیب باشد، ولی کسانی که سال های جنگ را به خاطر دارند خیلی خوب می دانند در آن اوقات موز واقعاً یک میوه لوکس محسوب می شد و همه جا پیدا نمی شد. هدیه ای که رضا احدی عزیز به من داد را هیچ وقت فراموش نمی کنم و البته از یاد نمی برم که چقدر محترمانه با من برخورد کرد.

لازم به ذکر است پیمان معادی ستاره سینما کشورمان علاقه زیادی به تیم استقلال دارد و حتی برخی از بازی های این تیم را با حضور در استادیوم آزادی از نزدیک دیدن نموده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "خاطره جالب پیمان معادی از مرحوم رضا احدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب پیمان معادی از مرحوم رضا احدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید