خوش لباس ترین مهمانداران خطوط هوایی آفریقا

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، معمولا در لباس مهمانداران شرکت های هواپیمایی چاشنی فرهنگ کشور مبدا نیز به چشم می خورد. از مدل مو گرفته تا حتی سربندهای سنتی نشانی از فرهنگ کشوری که ایرلاین وابسته به آن است، دارد.

خوش لباس ترین مهمانداران خطوط هوایی آفریقا

به گزارش خبرنگار وبلاگ تفریح و سرگرمی، برخی از خطوط هوایی مانند مالزی یا هند با لباس خدمه پروازی خود شناخته می شوند، بنابراین یونیفرم مهمانداران شرکت های هواپیمایی مهمترین نقش را در به تصویر کشیدن ایرلاین ها و فرهنگی از آن برخواسته اند، دارد. در این مطلب می خواهیم به تعدادی از شیک ترین لباس های خدمه پرواز در ایرلاین های قاره آفریقا نگاهی بیندازیم.

هواپیمایی آفریقای جنوبی

(South African Airways) شرکت هواپیمایی حامل پرچم آفریقای جنوبی است که به عنوان بزرگترین خطوط هوایی فعال در آفریقا شناخته می شود. شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی در سال 1934 راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه به 42 مقصد، پرواز مستقیم دارد. لباس مهمانداران این ایرلاین برخلاف سایر ایرلاین های این قاره قهوه ای، به رنگ آبی روشن است که نظر مسافران را به خود جلب می کند. دستمال گردن مهمانداران زن نیز به با رنگ های مختلفی ترکیب شده که زیبایی یونیفرم را دوچندان کرده است.

هواپیمایی ملی اتیوپی

(Ethiopian Airlines) بزرگترین هواپیمایی در آفریقا از لحاظ تعداد مسافر است که به بیش از 50 مقصد خارجی و 35 مقصد داخلی پرواز دارد. رنگ یونیفرم مهمانداران این شرکت ترکیبی از رنگ های سبز و سفید است. لباس مهمانداران این شرکت نسبت به سایر شرکت ها ساده تر و شیک تر به نظر می رسد. یونیفرم سر مهمانداران متفاوت بوده و به رنگ سفید است. از آنجایی که لباس سر مهمانداران محلی است. به نوعی می توان سنت و مدرنیته را در کنار هم دید.

هواپیمایی پادشاهی مراکش

(Royal Air Maroc) شرکت هواپیمایی حامل پرچم مراکش است، که در سال 1957 تاسیس شده و در حال حاضر روزانه به 90 مقصد، در آسیا، آمریکای جنوبی، آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی پرواز مستقیم دارد. دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی پادشاهی مراکش در فرودگاه کسابلانک-انفا، در شهر کازابلانکای مراکش واقع شده است. یونیفرم مهمانداران این شرکت ترکیبی از سرمه ای و سفید است. دستمال گردن مهمانداران زن نیز ترکیبی از رنگ های آبی، قرمز و سرمه ای است که لباس را ساده و فاخر نشان می دهد.

هواپیمایی مصر

اجیپت ایر (EgyptAir) شرکت هواپیمایی مصری است، که در سال 1932 راه اندازی شده و در حال حاضر روزانه به 78 مقصد پرواز مستقیم دارد. دفتر مرکزی شرکت اجیپت ایر در شهر قاهره واقع شده و فرودگاه بین المللی قاهره قطب این شرکت هواپیمایی به شمار می آید. اجیپت ایر یکی از اعضای اصلی اتحاد استار الاینس محسوب می شود. لباس مهمانداران این شرکت ترکیبی از سرمه ای و سفید است. دستمال گردن زنان مهماندار به رنگ آبی ملایم بوده که هارمونی خوبی را ایجاد کرده است.

منبع: همگردی

به "خوش لباس ترین مهمانداران خطوط هوایی آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش لباس ترین مهمانداران خطوط هوایی آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید