خیرآبادی: امیدهای فرنگی تا انتخابی تیم ملی برنامه ای ندارند، مثل زمان همکاری با آذربایجانی ها به آلمان می رویم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: ما چند سال با تیم آذربایجان در تورنمنت آلمان شرکت کردیم و سال جاری حضور در این رقابت ها در برنامه تیم ملی امید هست.

خیرآبادی: امیدهای فرنگی تا انتخابی تیم ملی برنامه ای ندارند، مثل زمان همکاری با آذربایجانی ها به آلمان می رویم

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی در خصوص برنامه آینده تیم ملی امید فرنگی گفت: فعلا اردو نداریم و در تدارک مسابقات انتخابی تیم ملی هستیم. تعطیلات نوروز که تمام گردد جلسه ای در فدراسیون کشتی خواهیم داشت تا در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی و زمان و مکانش و دیگر مسائل مربوط به برنامه های امیدها تصمیم گیری گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نفرات شاخص ما در اردوی بزرگسالان و زیر نظر کادرفنی این تیم تمرین می نمایند ولی فعلا اردوی مستقلی نخواهیم داشت چون برنامه خاصی نداریم و لازم نیست که بخواهیم اردو داشته باشیم.

خیرآبادی با اشاره به اینکه تیم امیدها در ماه های آینده در تورنمنتی که در آلمان برگزار می گردد شرکت خواهد نمود، اظهار داشت: زمانی که با آذربایجانی ها همکاری می کردم در این جام شرکت می کردیم و کلیه هزینه های تیم میهمان غیر از هزینه بلیت هواپیما برعهده میزبان بود. چند سال با تیم ملی فرنگی آذربایجان در این جام شرکت کردیم و من پیشنهاد دادم که سال جاری تیم ملی ایران هم در این رقابت ها شرکت کند.

سرمربی امیدها در انتها گفت: برنامه های تیم را آماده نموده ایم و بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی در مسابقات کشوری و این تورنمنت شرکت خواهیم کرد. در جلسه ای که بعد از تعطیلات خواهیم داشت باید دید تا زمان جهانی امیدها چند اردو لازم خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خیرآبادی: امیدهای فرنگی تا انتخابی تیم ملی برنامه ای ندارند، مثل زمان همکاری با آذربایجانی ها به آلمان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: امیدهای فرنگی تا انتخابی تیم ملی برنامه ای ندارند، مثل زمان همکاری با آذربایجانی ها به آلمان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید