در دولت سیزدهم ثبت شد: کاهش تا 50 درصدی دسترسی مردم به اینستاگرام!

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، یک کارشناس کسب و کارهای دیجیتال می گوید با دستکاری های انجام گرفته از سوی وزارت ارتباطات ، دسترسی به شبکه هایی چون اینستاگرام کاهشی محسوس داشته است.

در دولت سیزدهم ثبت شد: کاهش تا 50 درصدی دسترسی مردم به اینستاگرام!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تفریح و سرگرمی، عادل طالبی در این باره به وبلاگ تفریح و سرگرمی می گوید:ترندها نشان می دهد شاهد یک تغییر در دسترسی مردم به اینترنت هستیم . آمار منتشره حکایت از کاهش فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی دارد . این کاهش در یک شرایط و جامعه نرمال قطعا تحلیل های دیگری داشت. مثلا اگر گرایش به نرم افزارهای سوشال مدیای داخلی افزایش می یافت که آمار حکایت از چنین چیزی ندارد و آنچه اتفاق افتاده کاهش استفاده از اینستاگرام است که سامانه لایف وب نشان می دهد تا 50 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

او ادامه می دهد: مشخصا این یک پیغام واضح دارد ، آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعاهایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می نماید که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی های پیاپی را به صورت عینی می بینند و لمس می نمایند.

متن کامل صحبت های عادل طالبی را در زارع پور و همکارانش عالمانه داده های حقیقی را اعلام نکردند بخوانید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "در دولت سیزدهم ثبت شد: کاهش تا 50 درصدی دسترسی مردم به اینستاگرام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دولت سیزدهم ثبت شد: کاهش تا 50 درصدی دسترسی مردم به اینستاگرام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید