رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خاویر تباس، رئیس لالیگا ابراز امیدواری کرد لیونل مسی و سرخیو راموس در فوتبال اسپانیا باقی بمانند.

رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، اخباری در مورد احتمال محرومیت سه باشگاه موسس سوپرلیگ به نام های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از فصل بعد لیگ قهرمانان منتشر شده است. خاویر تباس که خود هم از مخالفان برگزاری این تورنمنت نو بود، مدعی شد از تصمیم یوفا خبر ندارد، اما این باشگاه در مورد آینده خود ترسیده اند.

خاویر تباس گفت: من فکر می کنم دوران حضور لیونل مسی در بارسلونا ادامه پیدا خواهد کرد. من دوست دارم سرخیو راموس در رئال مادرید بماند، اما جرات ندارم بگویم که این کار را خواهد کرد. رئال مادرید می تواند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

مهم این است که بدانیم چه اتفاقی برای گرت بیل در فصل بعد خواهد افتاد، زیرا آینده او از نظر محدودیت پرداخت حقوق بسیار مهم است. اگر امباپه به رئال بیاید برای لالیگا هم بسیار خوب است، اما شما نمی توانید هم او و هم ارلینگ هالند را جذب کرده و بازیکنی را هم از دست ندهید.

جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید؟ من از حرف های زیدان در مورد فلورنتینو پرز تعجب نکردم. زیدان قربانی سخنگویان رئال مادرید شد و اخبار زیادی از باشگاه درز پیدا می کرد.

من نمی دانم کمیته یوفا سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس را لیگ قهرمانان محروم می کند یا نه. هنوز هم ممکن است این سه باشگاه از لیگ قهرمانان محروم شوند و آنها باید ترسیده باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال، یوونتوس و بارسلونا باید بترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید