راهنمای کیش گردی با تور مقرون به صرفه سه روزه

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، اگر می خواهید با تور سه روزه کیش به این جزیره سفر کنید، برای آشنایی با جاذبه های مهم کیش با ما باشید.

راهنمای کیش گردی با تور مقرون به صرفه سه روزه

وبلاگ تفریح و سرگرمی: همواره برترین گزینه برای سفر، کشورهای خارجی نیستند. ایران پُر است از شهرهایی که جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی دارند. کیش یکی از سرگرمیی ترین پاتوق های گردشگر ها شناخته می گردد. جزیره کیش به علت برخورداری از دریای خلیج فارس، جاذبه های تاریخی، نقاط سرگرمیی و هتل های لاکچری، قطعا یکی از برترین انتخاب ها برای سفر است.

در کنار هتل های لوکس این شهر، هتل های ارزانی هم وجود دارد که می توانید هزینه های سفرتان را بهتر مدیریت کنید. از هتل های مالی کیش، هتل 5 ستاره بین المللی کیش است؛ در مدت زمان اقامت در این هتل، با امکانات هتل بین المللی کیش دغدغه ای نخواهید داشت. اگر می خواهید با تور سه روزه کیش به این جزیره سفر کنید، برای آشنایی با جاذبه های مهم کیش با ما باشید.

روز اول، ساحل مرجان

پارک ساحلی مرجان

جزیره کیش سواحل متعددی دارد که بازدید از آن ها برای هر گردشگری دل انگیز خواهد بود. از سواحل کیش می توان به ساحل مرجانی، ساحل مرد ماهیگیر، ساحل سیمرغ و ساحل میرمهنا اشاره نمود. از سرگرمیات مهیج سواحل کیش پاراسل، شاتل، اسکی روی آب، بنانا، غواصی، جت اسکی هستند.

ساحل مرجان از زیباترین سواحل جزیره کیش محسوب می گردد که در بین مسافران محبوبیت بیشتری دارد. آب ساحل مرجان به قدری زلال و چشم نواز است که به خوبی می توانید مرجان ها، حلزون ها و صدف های دریایی دریا را ببینید.

بازار مرجان کیش

در مجاورت ساحل مرجان، بازار مرجان واقع شده که بعد از ساحل گردی می توانید سری به آن بزنید. این بازار دارای 200 غرفه تجاری است که به فروش کالاهایی ازجمله پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه)، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، کیف و کفش و مواد غذایی اختصاص دارد. از دیگر امکانات و خدمات بازار مرجان 120 سوئیت، 2 رستوران و 2 کافه است.

کشتی یونانی

وقتی حرف از برترین جاذبه های کیش باشد، بدون شک کشتی یونانی هم جزء آن است. این کشتی یکی از اصلی ترین نمادهای جزیره به شمار میرود که در 18 کیلومتری پارک ساحلی مرجان جای گرفته است.

روز دوم، بازدید از شهرهای قدیم و پارک های کیش

شهر زیر زمینی کاریز

اگر هوادار جاذبه های تاریخی هستید، بازدید از شهر کاریز را از قلم نیاندازید. با قدم زدن در شهر زیر زمینی کاریز، گویی در ماشین زمان به تاریخ سفر نموده اید. این شهر باستانی، قدمتی 2500 ساله دارد. جدا از معماری ساده و در عین حال منحصربه فرد کاریز، سنگواره هایی با عمر 2 تا 5 قرنی، لاک پشت (صد ساله)، 74 چاه آب، تصفیه خانه آب طبیعی و موزه در قلب این شهر جای خوش نموده اند.

شهر باستانی حریره

برای شناخت دنیای قدیم کیش، باید به سوی شهر حریره کیش سفر کرد. این شهر با وسعت 120 هکتاری، نشان از شهری متمدن و بزرگ در حدود 8 هزار سال پیش بوده است. امروزه از حریره تنها ویرانه ای به جای مانده و آن هم بخش های اعیانی، حمام ها و کارگاه حریره است. بعد از گشت وگذار در این منطقه، رستوران های در نزدیکی شهر حریره وجود دارد که می توانید برای صرف غذا بروید.

پارک دلفین های کیش

از دوست داشتنی ترین موجودات روی زمین، دلفین ها هستند. اگر همراه با خانواده به کیش سفر می کنید، حتما بازدید از این پارک را از قلم نیندازید. پارک دلفین ها یا دلفیناریوم از معروف ترین جاذبه های تماشای جزیره کیش است که بسیاری از مسافران را به جنوب شرق جزیره می کشاند. در آکوریوم آب شور این محوطه، تعدادی از گونه های پستانداران دریایی نگهداری می گردد که قطعا تماشای آن ها برای شما مجذوب نماینده خواهد بود.

پارک پرندگان از جاذبه های کیش

بازدید از پارک پرندگان کیش را در برنامه تان بگنجانید، چراکه با دنیای زیبای 57 گونه از پرندگان آشنا می شوید. در این پارک گونه های مختلفی از پرندگان ازجمله طاووس، فلامینگو، قو، لَک لَک، طوطی و پلیکان دیده می گردد. به یاد داشته باشید، پارک دلفین ها و پارک پرندگان در یک منطقه واقع شده اند، پس می توانید از هر دو تماشا کنید.

برنامه روز سوم، سرگرمی همراه با خرید سوغاتی

پارک آبی اوشن

از سرگرمیات لاکچری و هیجان انگیز کیش که بی شک خیلی ها عاشق آن هستند، پارک آبی اوشن است. پارک آبی جزیره کیش بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران شناخته می گردد که در آن رایدهای پرهیجان، سرسره ها، سونا، جکوزی و استخرها در انتظار حضور گرم شماست. پارک آبی اوشن، تنها پارک آبی در ایران به شمار میرود که دارای فلورایدر است.

باتوجه به اینکه بانوان و آقایان نمی توانند به طور هم زمان در پارک آبی اوشن حضور داشته باشند، اعضای دیگر خانواده می توانند سرگرمیات دیگری مانند والیبال ساحلی، کارتینگ، سوارکاری، پینت بال، بانجی جامپینگ، ترامبولین و… را تجربه نمایند.

ساحل درختان نارگیل کیش

اگر به ساحل درختان نارگیل نرفته باشید و فقط عکس این ساحل را ببینید، بدون شک می گویید این ساحل در کشورهای خارجی است. بعد از رفتن به این ساحل شک نداریم، محو تماشای درختان قامت بلند نارگیل، شن های سفیدرنگ ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس خواهید شد.

ساحل درختان نارگیل مساحتی حدود 20 هزار مترمربع دارد که میزبان بیش از 2500 درخت نارگیل است. اگر می خواهید عکس های زیبایی از سفرتان به یادگار بگذارید، حتما به این ساحل بروید.

تهیه سوغاتی و آمادگی برای سفر

اگر در روزهای گذشته برای تهیه سوغاتی یا خرید اقدام ننموده اید، راهی یکی از مراکز خرید مانند مراکز خرید پردیس 1 و 2، بازار زیتون، مرکز خرید دامون، بازار مروارید، مرکز خرید رویال مال و… شوید. ترجیحا یکی از مراکز خرید نزدیک به محل اقامت تان را انتخاب کنید تا مدیریت زمان بهتری داشته باشید. در آخر وسایل تان را آماده نموده و به سمت فرودگاه بروید.

در این جزیره زیبا بی شک جاذبه های تماشای و سرگرمیی مختلفی وجود دارد که باتوجه به سلیقه و بودجه می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. اگر می خواهید در این شهر اقامت راحتی را تجربه کنید، به وسیله علی بابا هتل بین المللی کیش را رزرو کنید. امکانات هتل بین المللی جزیره کیش به قدری خوب هستند که می تواند اقامت شما را تضمین کند.

منبع: توریسم آنلاین

به "راهنمای کیش گردی با تور مقرون به صرفه سه روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کیش گردی با تور مقرون به صرفه سه روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید