زیرساخت های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، فریدون همتی در بازدید از جزیره لارک بر لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب در این جزیره تاکید نمود و بیان داشت: مشکل برق این جزیره باید به سرعت توسط شرکت برق استان برطرف گردد.

زیرساخت های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد گردد

وی ادامه داد: بهسازی بافت مسکونی جزیره لارک و سنگفرش نمودن کوچه های این جزیره از جمله اقدامات مهمی است که باید توسط بنیاد مسکن استان در این جزیره صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه لارک جزیره ای بسیار زیبا و جذاب برای گردشگران است، اضافه نمود: ساحل جزیره لارک از زیباترین ساحل هاست و می توان امکانات مناسبی را برای تفریح گردشگران در این ساحل ایجاد نمود.

همتی توضیح داد: ایجاد زیرساخت های مناسب برای گردشگری موجب جذب گردشگران و ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم جزیره لارک می گردد که باید بر روی این امر در راستای توسعه هرچه بیشتر جزیره لارک متمرکز شد.

وی گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان به سرعت مشکل اسکله و بندرگاه این جزیره را برطرف کند تا مردم بتوانند با سهولت به جزیره لارک رفت و آمد نمایند.

استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استان از قسمت های مختلف جزیره لارک بازدید نمود و با حضور در جمع مردم این جزیره به گفت و گو با آنان پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل مردم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زیرساخت های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های مناسب برای جذب گردشگران در جزیره لارک ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید