غلامپور: امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد، رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می آید که یک بازیکن از کوره در برود.

غلامپور: امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد، رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، پس از انتها دیدار تیم های فوتبال استقلال و ماشین سازی تبریز، هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور به دلیل تعویض خود اعتراض کرد که همین مسئله باعث جر و بحث بین آنها شد.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بانان استقلال در واکنش به این مسئله به خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی گفت: بحث درگیری نبود و اتفاق درون خانوادگی بود که به خوبی و خوشی به انتها رسید.

وی در ادامه اضافه کرد: از این اتفاقات در فوتبال پیش می آید، اما هر چه بود، تمام شد و رفت. میلیچ هم در تمرین روز گذشته از همه از جمله من عذرخواهی کرد. رفتار این بازیکن به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می آید که یک بازیکن از کوره در برود.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط بازگشت استراماچونی گفت: ما نیز اخبار مربوط به استراماچونی را در رسانه ها می بینیم و می شنویم. امیدواریم خبر بازگشت او واقعیت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غلامپور: امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد، رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور: امیدواریم خبر بازگشت استراماچونی واقعیت داشته باشد، رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید