غلامپور: با دایی صحبت هایم را کردم و به استقلال آمدم، باید دروازه بانی در سطح حسینی جذب کنیم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت که پس از صحبت و مشورت با علی دایی تصمیم گرفته است به عنوان مربی به جمع آبی پوشان بپیوندد.

غلامپور: با دایی صحبت هایم را کردم و به استقلال آمدم، باید دروازه بانی در سطح حسینی جذب کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال در خصوص اینکه گویا بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر علی دایی سرمربی تیم جدیدی گردد او از استقلال جدا خواهد شد، گفت: خیر، چنین چیزی نیست.

وی درباره اینکه گفته شده او به دنبال دروازه بان دوم برای استقلال است، گفت: نمی توان گفت دروازه بان دوم، اما باید دروازه بانی در سطح آقای حسینی بیاوریم. چون استقلال سه جام در پیش دارد، حتماً باید دروازه بان سطح بالایی جذب کنیم.

مربی دروازه بان های استقلال در واکنش به این سؤال که آیا محمدحسین منادی، حامد لک و کوروش ملکی گزینه های حضور در استقلال هستند؟، گفت: اسامی زیاد است و همه قابل احترام هستند، اما باید با آقای استراماچونی به جمع بندی برسیم تا دروازه بانی در سطح حسینی جذب کنیم.

غلامپور درباره اینکه آیا با استراماچونی صحبتی نموده است یا نه، گفت: خیر، او تازه آمده است و امروز هم معارفه اش انجام شد. هفته آینده صحبتی با او خواهیم داشت.

وی در خصوص بازگشتش به تیم استقلال پس از سال ها گفت: به خانه خودم برگشتم. استقلال یکی از تیم های ریشه دار است که از بچگی آن را دوست داشتم. من هم در استقلال بازی کردم و هم مربیگری نموده ام و همواره در قلب من است.

مربی دروازه بان های استقلال در خصوص اینکه بعضی پیشکسوتان استقلال علیه او موضع گرفته اند، گفت: این نظرها قابل احترام است. من هیچ اظهارنظری نمی کنم. همه این عزیزان قابل احترام و دوست داشتنی هستند.

غلامپور در واکنش به اینکه هجمه ای هم علیه او وجود داشته که در پرسپولیس مربیگری نموده است و نباید اکنون در استقلال حضور داشته باشد، گفت: من فقط به خاطر علی دایی به پرسپولیس رفتم. آیا صحبت دیگری هست؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از سال ها کار کردن با علی دایی جدایی از این مربی سخت نیست، گفت: آقای دایی شخصیتی جنتلمن و واقعاً دوست داشتنی است. دایی مانند برادر است برای من. من تمام صحبت هایم را با دایی کردم و به استقلال آمدم و اکنون هم در خدمت این تیم هستم.

دستیار سابق علی دایی در واکنش به این سؤال که آیا این مربی در فصل جدید مربیگری نخواهد نمود، گفت: می گویند که نمی گذارند مربیگری کند و نمی تواند، اما دلیل آن را نمی دانم.

غلامپور در خصوص اینکه آیا حامد لک و محمدرضا اخباری مدنظر او هستند، گفت: گفته اند اکنون صحبتی نکنیم که بعداً مشکل ساز گردد. هر وقت رسمی و صد درصد شد، می گوییم.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که آیا او در خصوص انتخاب دروازه بان تصمیم گیری خواهد نمود، گفت: بله، با آقای استراماچونی جلسه می گذاریم و هر تصمیمی که گرفته شد، اعلام می کنیم. تشخیص با سرمربی است و من فقط رزومه این گزینه ها را به او خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غلامپور: با دایی صحبت هایم را کردم و به استقلال آمدم، باید دروازه بانی در سطح حسینی جذب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور: با دایی صحبت هایم را کردم و به استقلال آمدم، باید دروازه بانی در سطح حسینی جذب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید