فاطمی: همکارى باشگاه&zwnjها با تیم فوتبال جوانان ارزشمند است، هیچ نماینده&zwnjاى براى انتخاب بازیکن نداریم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سرپرست تیم فوتبال جوانان از همکارى باشگاه ها در راستا آماده سازى این تیم قدردانى کرد.

فاطمی: همکارى باشگاه&zwnjها با تیم فوتبال جوانان ارزشمند است، هیچ نماینده&zwnjاى براى انتخاب بازیکن نداریم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال فراز فاطمى در مورد برنامه هاى آماده سازى تیم فوتبال جوانان گفت: خوشبختانه با حمایت فدراسیون فوتبال، کوشش کادر فنى و حمایت و همراهى باشگاه ها از ابتداى آذر برنامه هاى آماده سازى را به صورت فشرده و مطلوب دنبال نموده ایم. بازى هاى خوبى انجام دادیم و در اصفهان و شیراز هم سه مسابقه دیگر پیش روى خواهیم داشت که این فرصت با همکارى و حمایت باشگاه ها خصوصا میزبانى مدیریت باشگاه سپاهان فراهم شده است.

سرپرست تیم فوتبال جوانان همچنین گفت: کوشش مى کنیم با همکارى مربیان باشگاه ها تمامى بازیکنان شایسته این رده سنى را زیر نظر بگیریم با این وجود باید بر این نکته تاکید کنم که کادر فنى تیم جوانان هیچ نماینده اى براى انتخاب بازیکن در سطح استان ها و کشور ندارد و فرایند انتخاب و معرفى نفرات تنها به وسیله اعضاى کادر انجام مى گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ تفریح و سرگرمی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاطمی: همکارى باشگاه&zwnjها با تیم فوتبال جوانان ارزشمند است، هیچ نماینده&zwnjاى براى انتخاب بازیکن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمی: همکارى باشگاه&zwnjها با تیم فوتبال جوانان ارزشمند است، هیچ نماینده&zwnjاى براى انتخاب بازیکن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید