فرار میلی متری یک کودو از دست شیر

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سبقت گرفتن از شیر در طبیعت کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که پاهای شما کوتاه تر و عضلانی تر باشد. با این حال، در ویدیوی بالای صفحه، یک kudu به شما نشان می دهد که چگونه این عمل را انجام می گردد. همه اینها در حالت آهسته ثبت می گردد و به شما این امکان را می دهد که ببینید کودو چقدر ظریف و حرفه ای می گریزد!

فرار میلی متری یک کودو از دست شیر

کودو چیست؟

گونه کودو از کودوس بزرگ و کودوس کوچکتر تشکیل شده است. هر دوی این پستانداران دارای بدن راه راه و خالدار و خال های سفید متمایز بر روی صورتشان و بین چشمانشان هستند. آنها ممکن است کت های زنگ زده، قهوه ای مایل به خاکستری یا خاکستری مایل به آبی داشته باشند. کودوس ها نه تنها به وسیله شیرها، بلکه به وسیله انسان ها نیز به علت استفاده از پوست، شاخ و گوشت خود شکار می شوند. آنها موجودات سریعی هستند که می توانند به سرعت 61.5 مایل در ساعت برسند! این گونه بز کوهی گیاهخوار هستند و از طیف وسیعی از گیاهان و میوه ها لذت می برند.

چگونه از خود دفاع می نماید؟

Kudus چندین دفاع دارند که برای در امان ماندن از شکارچیان به آنها تکیه می نمایند. به عنوان مثال، کت آنها به آنها در استتار یاری می نماید. اگر آنها به وسیله یک شکارچی نزدیک وحشت زده شوند، یخ می زنند. با ایستادن، آنها عملا نامرئی هستند. با این حال، اگر آنها در تعقیب و گریز گرفتار شوند، به سرعت خود تکیه می نمایند تا به آنها یاری کند تا هرچه سریعتر از تهدید دور شوند. اگرچه کودوهای نر مجهز به شاخ هستند، حتی در فصل خواستگاری به ندرت تهاجمی عمل می نمایند.

منبع: فرادید

منبع: فرارو

به "فرار میلی متری یک کودو از دست شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار میلی متری یک کودو از دست شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید