قطار شهری مشهد رایگان شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرویس دهی خطوط یک و 2 مترو مشهد امروز و فردا رایگان است.

قطار شهری مشهد رایگان شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، وحید مبین مقدم اضافه نمود: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام رضا (ع) و تسهیل شرایط تردد زائران، سرویس دهی این ناوگان از سوم تا انتها روز پنجم مهر ماه رایگان انجام می گردد.

وی اضافه نمود: بعلاوه امشب سرویس دهی ناوگان با 2 ساعت افزایش تا ساعت 24 ادامه دارد و چنانچه تقاضای سفر وجود داشته باشد، پس از این ساعت نیز خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرفاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه ها به خصوص در خط یکم نیز کاهش یافته و تمام ظرفیت برای خدمت رسانی حداکثری به زائران و مجاوران به کار گرفته شده است.

خط یکم قطار شهری مشهد به طول 19 کیلومتر از انتهاه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند 1389 به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه به طور میانگین 130 هزار نفر در این جهت جا به جا می شوند. جهت توسعه 4.5 کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال 1394 به بهره برداری رسید.

عملیات حفاری 14.5 کیلومتری خط دوم قطار شهری مشهد نیز از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی پانزدهم بهمن 1394 به انتها رسید و اسفند سال 1395 مرحله نخست این خط به طول هشت کیلومتر بهره برداری شد.

اواخر اسفند 1396 نیز با بهره برداری از 2 کیلومتر دیگر از جهت این خط، ایستگاه های سعدی و شریعتی به صورت آزمایشی به بهره برداری رسیدند و در سفر اردیبهشت ماه سال 1397 رییس جمهور وقت به مشهد، این خط با خط یکم در ایستگاه شریعتی پیوند خورد و ادامه این خط در ایستگاه میدان شهید کاوه نیز 18 مرداد همان سال بهره برداری شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قطار شهری مشهد رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار شهری مشهد رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید