معاون وزیر ورزش رسما اظهار داشت؛ شرایط حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ، خداحافظی یک تیم با آسیا

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش، در مصاحبه با خانه ملت، به نوعی صحبت های سجادی را نقض کرد و بار دیگر کار استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان را تمام شده دانست.

معاون وزیر ورزش رسما اظهار داشت؛ شرایط حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ، خداحافظی یک تیم با آسیا

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی روز گذشته حمید سجاد در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت، بار دیگر قاطعانه از حذف نشدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد و این در حالی بود که پیشتر هم مصرانه در اظهارنظری متفاوت با فدراسیون فوتبال، حذف سرخابی ها را رد نموده بود.

اما امروز، محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش، در مصاحبه با خانه ملت، به نوعی صحبت های سجادی را نقض کرد و بار دیگر کار استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان را تمام شده دانست.

پولادگر در خصوص شرایط کسب مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس، گفت: کسب مجوز حرفه ای در سال های اخیر با شرایط خاصی امکانپذیر است، امروز فیفا به هر گزارشی که از طرف ایران می رسد راستی آزمایی و کنترل می نماید، متاسفانه از داخل کشور به صورت مداوم گزارشات هدف دار به خارج از کشور ارسال می گردد که باعث تعلیق کمیته بدوی شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید نمود: کسب مجوز حرفه ای را کمیته بدوی باید تایید نماید و ارتباطی به خارج از کشور ندارد به قدری گزارشات ضد و نقیض از کمیته بدوی و جاهای دیگر ارسال شده است که AFC این کمیته حدود دو سال تعلیق نموده بود. در حال حاضر تمام گزارشاتی که به واسطه باشگاه ها ارسال می گردد و بر روی سامانه مربوطه بارگذاری کنترل و پیگیری می گردد.

پولادگر در خصوص جزییات حذف تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا؛ گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است؛ احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی ها نیست و طرفداران این تیم نگران حذف تیمشان از بازی های لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "معاون وزیر ورزش رسما اظهار داشت؛ شرایط حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ، خداحافظی یک تیم با آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش رسما اظهار داشت؛ شرایط حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ، خداحافظی یک تیم با آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید