نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور شالبافیان برگزار گشت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور شالبافیان برگزار شد.

نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور شالبافیان برگزار گشت

نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری، مدیران کل معاونت گردشگری و معاونان گردشگری استانها امروز سه شنبه 14 آذر 1402 در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

مصطفی فاطمی، مدیر کل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به اینکه گردشگری موضوعی در بسکمک استانها فعال شده، گفت: از 1045 رویداد اعلام شده 525 رویداد در سامانه ثبت شده و استان گیلان با 46 رویداد در صدر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار گردشگری سبز و رویکرد استان محور، بر اهمیت برپایی غرفه ها با مضمون و تم مشخص تاکید کرد و اضافه کرد: غرفه ها همانند سال گذشته با رویکرد استان محور و منطقه محور در پنج محور گردشگری کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

همراهی با وزارت کشور و اتاق بازرگانی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های حمایتی استانداران، فرمانداران و شهرداران از دیگر نکات مورد تاکید فاطمی در ارتباط با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بود.

وی به حضور زوراب پولولیکاشویلی، رئیس سازمان جهانی جهانگردی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اشاره کرد.

برگزاری نشستهای منطقه ای و مشارکتی، توجه به رویکردهای گردشگری سبز و محیط زیست، برگزاری میزهای تخصصی و ملی با میزبانی استانها، برگزاری جلسات ستاد سفر با موضوع نوروز 1403، حمایت از بومگردی ها، تشکیل ستاد تسهیل به منظور کمک به مجموعه های گردشگری، معرفی شهرهای مکمل برای ایام پیک سفر، معرفی کاشان و شیراز به عنوان کاندید شهرهای دسترس پذیر هم از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیر کل توسعه گردشگری داخلی بود.

منبع: همگردی

به "نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور شالبافیان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی معاونان گردشگری استانها با حضور شالبافیان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید