واکنش مصر به خبر تعلیق پرواز های شرکت انگلیسی

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سازمان هواپیمایی مدنی مصر گفت تا کنون هیچ بیانیه ای از سوی سازمان حمل و نقل یا وزارت امور خارجه انگلیس در خصوص تعلیق پرواز ها به قاهره صادر نشده و آنالیز ها در این زمینه در جریان است.

واکنش مصر به خبر تعلیق پرواز های شرکت انگلیسی

به گزارش ، به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، سازمان هواپیمایی مدنی مصر در واکنش به اعلام خبر توقف یک هفته ای پرواز های خطوط هوایی انگلیس به قاهره بیان کرد تا کنون هیچ بیانیه ای از سوی سازمان حمل و نقل یا وزارت امور خارجه انگلیس در خصوص تعلیق پرواز ها به قاهره صادر نشده و آنالیز ها در این زمینه در جریان است.

این در حالی است که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلیس (British Airways) با انتشار بیانیه ای بیان کرد در اقدامی احتیاطی از روز شنبه به مدت 7 روز، تمام پرواز های خود به قاهره، پایتخت مصر، را تعلیق می نماید.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی بدون ارائه جزئیات آمده است: ما همواره مسائل امنیتی را در همه فرودگاه های نقاط مختلف دنیا آنالیز می کنیم، هم اکنون نیز به دلیل امکان ارزیابی بیشتر، پرواز ها به قاهره را به مدت 7 روز تعلیق کردیم.

در همین حال شرکت هوایی لوفت هانزا آلمان نیز با صدور بیانیه ای بیان کرد کلیه پروازهایش به قاهره، پایتخت مصر را به دلیل ارزیابی های امنیتی از روز شنبه و به مدت 7 روز تعلیق می نماید.

در این بیانیه آمده است: ما به طور مداوم تمهیدات امنیتی را در تمام فرودگاه های مقصد خود در سراسر دنیا ارزیابی می کنیم و تصمیم گرفته شد که پرواز ها به قاهره را برای ارزیابی های بیشتر به مدت 7 روز لغو کنیم. امنیت و ایمنی مسافران و خدمه ما، اولویت است و تا زمانی که یک پرواز کاملا امن باشد، انجام نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش مصر به خبر تعلیق پرواز های شرکت انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مصر به خبر تعلیق پرواز های شرکت انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید