کوچک زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می رسد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، فرهاد کوچک زاده درمورد آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی در آستانه سفر به هندوستان برای بازی با ممبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: حدود 2 ماه و نیم تا 3 ماه است تمرینات خود را آغاز کردیم . حضور مهدی رحمتی اتفاق خیلی خوبی برای نساجی بود زیرا تصمیماتش تیم را به کل دگرگون کرد. این امر برای نساجی لازم بود. سه دوره اردوی سخت داشتیم و خدا را شکر بازیکنان و باشگاه خیلی با ما راه آمدند. مدیران و مسئولان باشگاه تمام امکانات را برای ما فراهم کردند.

کوچک زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می رسد

وی اضافه کرد: آرام آرام برای لیگ آماده شدیم و 4 بازی هم در لیگ انجام دادیم. طبیعی است وقتی تیمی 90 درصد بازیکنان و کادرفنی اش را تغییر می دهد مقداری در ابتدا ناهماهنگ است اما دیدید بچه ها در ادامه شرایط خیلی بهتر شد. برنامه خاصی هم برای باشگاه ممبئی سیتی داریم. بازی های محبت آمیز خیلی خوب و سختی هم انجام دادیم.

سرپرست تیم نساجی تاکید نمود: حریفان قدری مثل الهلال عربستان داریم که هزینه بسیار سنگینی نموده است. نساجی هم مالکی دارد که به تنهایی بار تیم را به دوش می کشد. هیچکس هم او را حمایت نمی کند اما تنها تیمی هستیم که پرواز اختصاصی دارد و اصلا دغدغه زمین و سفر نداریم. برای سفر به هند نیز پرواز ما چارتر به شهر بونا خواهد بود . اصلا نباید توجه کنیم الهلال حریف ما است.

کوچک زاده ادامه داد: آنها هم مثل ما بازیکن دارند اما شاید نفراتش گران تر باشند اما کیفیت نفرات ما به آنها می رسد. تکلیف بازی را در مستطیل سبز تعیین می کنیم. می دانیم طرفداران همواره پشت ما بودند و حتما از نساجی حمایت می نمایند. بعلاوه دعای آنها سبب خواهد شد بچه ها برترین کیفیت را ارائه بدهند. اطمینان دارم یک بحث ملی پشت نساجی است زیرا در کل کشور طرفدار داریم. اطمینان دارم آنجا بازی خوبی انجام داده و با دست پر بازمی گردیم.

وی در واکنش به اینکه فاصله بازیکنان نساجی با الهلال خیلی زیاد است اما این تیم چه هدفی دارد، گفت: هدف گذاری یک بحث فنی است که رحمتی و همکارانش دارند اما تیم دست و پا بسته ای مقابل حریفان آسیایی نیستیم. شاید فاصله مالی شان خیلی با ما زیاد باشد اما فاصله فنی زیادی ندارند. تکلیف در زمین بازی تعیین می گردد و اطمینان دارم بچه ها با تمام وجود می جنگند . می دانیم طرفداران نیز ما را یاری می نمایند و حامی نساجی هستند.

سرپرست نساجی در پاسخ به آخرین شرایط استادیوم آزادی برای میزبانی از بازی های آسیایی نساجی، شرح داد: دوستان در باشگاه کارها را انجام می دهند. امیدوارم شرایط و امکانات استادیوم آزادی به شکلی پیش برود که میزبانی خوبی داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "کوچک زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید