یک مرکز کانون پرورش فکری و یک کتابخانه در خوزستان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، شصت و سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان در شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک عصر روز پنجشنبه 9 اردیبهشت با حضور مسئولین استانی و محلی افتتاح شد.

یک مرکز کانون پرورش فکری و یک کتابخانه در خوزستان افتتاح شد

این مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مساحت 500 مترمربع با زیربنا 350 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل درآمدهای نفت در اردیبهشت سال 1400 به بهره برداری رسید.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در چم گلک دارای یک سالن مطالعه کودک و نوجوان، یک سالن نمایش 70 نفره و چهار کلاس آموزشی است.

یادآوری می شود، شصت و سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان به زودی تجهیز می شود و پس از بازگشایی مراکز آموزشی و فرهنگی هنری کانون، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین بر اساس این گزارش، چهارمین کتابخانه عمومی اندیمشک با عنوان کوثر در همین شهر (چم گلک) افتتاح شد.

این کتابخانه به مساحت 550 مترمربع و با زیربنای 300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل درآمدهای نفت به بهره برداری رسید. این کتابخانه دارای بخش مخزن، کودک، بخش نشریات و مرجع، سالن برادران و خواهران است.

یاد آوری می شود: به ازای هر 14 هزار نفر در شهرستان اندیمشک یک کتابخانه عمومی وجود دارد و اندیمشک چهارمین شهرستان در استان خوزستان از حیث تعداد کتابخانه عمومی محسوب می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "یک مرکز کانون پرورش فکری و یک کتابخانه در خوزستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مرکز کانون پرورش فکری و یک کتابخانه در خوزستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید