8 ترند عینک آفتابی برای تابستان 2021

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، در حالی که حدودا شش ماه از شروع سال 2021 می گذرد با وجود محدودیت های بیماری کرونا، طراحان مد آیتم های نو و طراحی های نوین خود برای سال 2021 را روانه بازار نموده اند و بسیاری از علاقه مندان به مد و فشن ترند های نو مد را پیگیری می نمایند. اما یکی از خاص ترین اکسسوری هایی که در فصل تابستان بسیار محبوب است و هر ساله مدل ها و طرح های نوی از آن روانه بازار می گردد عینک آفتابی است. آیتمی که تأثیر به سزایی در زیبایی استایل دارد و انتخاب هوشمندانه آن می تواند معجزه کند. پس از این که با تشخیص فرم صورت تان مدل های عینک مناسب صورت و استایل تان را پیدا کردید، وقت آن است که با ترندهای نو عینک های آفتابی در تابستان 2021 آشنا شوید و استایلی مد روز و مجذوب کننده با این اکسسوری های خاص برای خودتان بسازید. در این مطلب 8 ترند تابستانی عینک آفتابی در سال 2021 را برایتان معرفی خواهیم کرد. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

8 ترند عینک آفتابی برای تابستان 2021
  • برترین مدل فریم عینک آفتابی بر اساس فرم صورت شما کدام مدل است؟

1. عینک آفتابی اسپرت

در تابستان سال جاری شاهد ترند شدن گسترده لباس های ورزشی و اسپرت بودیم، به ویژه آن دسته از آیتم هایی که در طراحی آن ها از لباس های تنیس الهام گرفته شده بود بسیار در سال نو مورد توجه قرار گرفتند. عینک های آفتابی اسپرت مانند عینک های تنیس و دوچرخه سواری از جمله آیتم هایی هستند که در سال 2021 ترند شده اند. با انتخاب این عینک های آفتابی با فریم های اسپرت و عملکرد مناسب می توانید ترند اسپورت سال 2021 را در تابستان سال جاری هم ادامه دهید.

علاوه بر استایل ورزشی، می توانید عینک های اسپرت را با استایل کژوال روزمره و حتی استایل کژوال شیک ترکیب کنید و ظاهری راحت و مد روز برای خودتان بسازید.

2. عینک آفتابی اورسایز

فریم های عظیم و اور سایز در چند سال اخیر جزو پیشتازترین مدل های عینک آفتابی بوده اند. این عینک ها شیک و در عین حال کاربردی هستند، به همین علت در کمد لباس بسیاری از زنان و دختران جای خود را پیدا نموده اند. عینک های اور سایز که در برابر نور خورشید تقریبا نیمی از صورت را می پوشانند علاوه بر محافظت فیزیکی چشم و پوست ظریف دور چشم ها، به لحاظ روانی هم نوعی حس محافظت را هم در افراد ایجاد می نمایند.

این عینک ها را به راحتی می توان با آیتم های کژوال و آیتم های شیک ست کرد.

3. عینک آفتابی با فریم گرد

فریم های گرد برای مدتی از مجموعه مدل های ترند عینک خارج شدند و سپس مجددا به این مجموعه بازگشتند. این عینک های خاص و مجذوب کننده سال جاری هم با مدل های کلاسیک و هم به صورت مدل هایی با قاب های فلزی، لنزهای روشن و تزیینات کریستالی در میان عینک های ترند تابستان 2021 یافت می شوند. عینک های گرد برای صورت های زاویه دار و مستطیل شکل گزینه مناسبی به تعداد می آیند.

4. عینک آفتابی با فریم مستطیلی

در تابستان سال گذشته عینک های مستطیلی شکل هواداران بسیاری پیدا کردند، از همین رو در سال 2021 طراحان عینک های آفتابی این فریم ها را با مقیاس ها و رنگ های مختلف طراحی و روانه بازار کردند. در سال گذشته بیشتر عینک های مستطیلی به رنگ سیاه بودند اما سال جاری می توان این عینک ها را با فریم ها و شیشه های رنگی مشاهده کرد.

اگر می خواهید استایل تان خاص تر و چشمگیرتر گردد می توانید این فریم های مستطیلی را با رنگ های روشن انتخاب کنید، از قرمز روشن گرفته تا سبز زیتونی. استفاده از این رنگ ها در قاب مستطیلی عینک به چهره تان نشاط می بخشد و استایل تان را متفاوت می نماید.

  • 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه باید از انواع کلاه بدانید

5. عینک آفتابی چشم گربه ای زاویه دار

در دهه 90 میلادی عینک های چشم گربه ای جزو عینک های ترند و محبوب شناخته می شدند. سال گذشته عینک های چشم گربه ای، بازگشتی پرسروصدا به چرخه مد داشتند و سال جاری هم این ترند بـه شکلی نو ادامه پیدا نموده اسـت؛ عینک های چشم گربه ای با ساختاری زاویه دار و ظریف تر طراحی شده و به چرخه مد سال جاری وارد شده اند.

این عینک ها صورت را باریک تر نشان می دهند، بنابراین اگر صورتی پهن و گرد دارید و می خواهید به سراغ ترند های محبوب سال جاری بروید در انتخاب عینک های چشم گربه ای زاویه دار تردید نکنید.

6. عینک آفتابی خلبانی با لنزهای رنگی

عینک های خلبانی معمولا هیچ گاه از چرخه مد خارج نمی شوند اما اگر از شکل کلاسیک عینک های خلبانی خسته شده اید در ترند 2021 برایتان یک آپدیت نو داریم: عینک های خلبانی با لنزهای رنگی.

اگر فرم صورت تان قلبی شکل یا مربعی است عینک خلبانی انتخاب مناسبی برای فرم چهره تان محسوب می گردد. حال برای این که عینکی مد روز و ترند را انتخاب کنید می توانید به سراغ عینک های خلبانی با لنزهای رنگی بروید. عینک های خلبانی با لنزهای رنگی آمبره و یا عینک های خلبانی فریم فلزی با لنزهایی که رنگ های پاستیلی دارند جزو مجذوب کننده ترین مدل های نو عینک آفتابی در تابستان 2021 محسوب می شوند.

7. عینک آفتابی هندسی

عینک های هندسی از دیگر مدل های ترند عینک آفتابی سال جاری هستند. اگر جسارت این را دارید که مدل های خاص و نوین را امتحان کنید عینک های هندسی می توانند استایلتان را متحول نمایند و ظاهری بسیار چشمگیر و جسورانه به شما بدهند.

سال جاری طراحان مد فریم های مختلفی در اشکال مثلثی، مربعی، لوزی، پنج ضلعی و دیگر اشکال هندسی طراحی نموده اند که احتمالا برای آن دسته از هواداران مد نوگرایانه و نوین انتخاب بسیار دلچسب و مجذوب کنندهی خواهد بود.

8. عینک آفتابی لنز آینه ای

عینک های آینه ای در دنیای مد چیز نوی نیستند و از سال ها پیش به اسم یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار مطرح بوده اند. تابستان سال جاری هم عینک های لنز آینه ای جزو عینک های آفتابی ترند و محبوب خواهند بود. این عینک ها لنزی کاملا انعکاسی دارند و اشعه های مضر خورشید را بدون آن کـه دیدتان را مختل نمایند به خوبی منکعس می نمایند. عینک های لنز آینه ای مدل ها، اشکال و رنگ های متفاوتی دارند و صرفا نقره ای نیستند، بلکه می توانند طلایی، صورتی، قرمز، سبز و… باشند.

انتخاب رنگ لنز بـه سلیقه و سبک شـما بستگی دارد. اگر مو های روشنی دارید می توانید از عینک هایی کـه لنز طلایی دارند بهره ببرید اما اگر از لنز نقره ای آینه ای بهره ببرید با تضادی کـه بین رنگ مو و رنگ لنز بـه وجود می آید چهره تان درخشان تر و مجذوب کننده تر خواهد شد.

در آخر

به خاطر داشته باشید که تنها ترند بودن مدل عینک نمی تواند ملاک مناسبی برای انتخاب آن باشد. اگر قصد خرید عینک آفتابی نوی را دارید علاوه بر این باید فرم و مقدار صورتتان را در نظر بگیرید، استایل شخصی تان هم در انتخاب نوع عینک آفتابی مؤثر است. بعلاوه به خاطر داشته باشید که استفاده از عینک های فیک و تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار ممکن است باعث آسیب به چشمانتان گردد؛ چرا که این عینک ها نمی توانند از چشم ها و پوست اطراف چشم به خوبی محافظت نمایند، پس در انتخاب برند عینک آفتابی تان هم دقت کنید.

منابع: yachtsreview, whowhatwear

منبع: دیجی استایل

به "8 ترند عینک آفتابی برای تابستان 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ترند عینک آفتابی برای تابستان 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید