اشکان نامداری: نه حسینی حرف از جدایی زد، نه شفر او را تهدید کرد، استقلال شانس زیادی برای پیروزی در دربی دارد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال گفت که در جلسه بین وینفرد شفر و سید حسین حسینی هیچ بحثی برای جدایی حسینی نشد و سرمربی استقلال هم او را تهدید نکرد.

اشکان نامداری: نه حسینی حرف از جدایی زد، نه شفر او را تهدید کرد، استقلال شانس زیادی برای پیروزی در دربی دارد

اشکان نامداری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تفریح و سرگرمی، درباره تعداد دفعات حضورش در دربی پایتخت گفت: 4 بار به عنوان دروازه بان در دربی حضور داشتم که البته بازی نکردم و دو بار هم به عنوان مربی. پنجشنبه برای هفتمین بار قرار است در دربی حضور داشته باشم. لیگ ششم و هفتم زیر نظر مرحوم ناصر حجازی و امیر قلعه نویی مقابل پرسپولیس به عنوان دروازه بان روی نیمکت بودم که هر 4 بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

وی اضافه نمود: فضای دربی برای کسی که فوتبالی باشد، جذاب است. اوج هیجان و لذت را می توانید در دربی داشته باشید. این تجربه نصیب همه بازیکنان نمی شود. باید در این دو تیم حضور داشته باشید تا هیجان آن را تجربه کنید.

مربی دروازه بان های استقلال در رابطه با شانس پیروزی آبی پوشان در دربی روز پنجشنبه، گفت: صددرصد شانس پیروزی داریم. تیم خوبی هستیم و روز به روز بهتر می شویم. عدم هماهنگی ابتدای فصل هم به خاطر مسائلی است که همه به خاطر دارند و همه چیز را می دانند. ما برای برد در دربی به میدان می رویم و ان شاء الله برنده خواهیم شد.

نامداری در خصوص جلسه بین وینفرد شفر و سید حسین حسینی در تمرین روز گذشته گفت: هیچ مسئله ای نبود که آ ن قدر دامن زده بودند. من بخشی از صحبت های شفر را برای حسین (حسینی) ترجمه کردم. حسینی بابت بازی نکردنش ناراحت بود و هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود. شفر پدرانه و بسیار باتجربه با او برخورد کرد. شفر طوری صحبت کرد که پس از آن، فضای تمرین تغییر کرد و حسینی هم با انگیزه به تمرینش ادامه داد.

وی در مورد ناراحتی شفر از رفتار حسینی بیان کرد: شفر به حسینی گفت که من بهترین چیزها را برای تو می خواهم، اما اگر از طرف من کمک نمی خواهی، بگو. بهتر است به حرفم گوش دهی.

مربی دروازه بان های استقلال در واکنش به شایعه تهدید حسینی برای جدایی از استقلال به وبلاگ تفریح و سرگرمی گفت: اصلاً چنین چیزی را نگفت. صحبت های حسینی را ابتدا مترجم برای دروازه بان مان ترجمه کرده بود و سپس من برای او ترجمه کردم. در زمانی که من ترجمه کردم، نه حسینی حرف رفتن زد، نه شفر او را تهدید کرد. اتفاقاً شفر به حالت پدرانه حسینی را راهنمایی کرد. شفر به حسینی گفت که در ابتدای فصل مصدوم شدی و سه بازی را از دست دادی، پس از اینکه برگشتی، هیچ دلیلی برای عوض کردن دروازه بان نبود و از عملکردش (مهدی رحمتی) راضی بودم. شفر گفت با کسی تعارف ندارد و هر کسی را بخواهد، بازی می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اشکان نامداری: نه حسینی حرف از جدایی زد، نه شفر او را تهدید کرد، استقلال شانس زیادی برای پیروزی در دربی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان نامداری: نه حسینی حرف از جدایی زد، نه شفر او را تهدید کرد، استقلال شانس زیادی برای پیروزی در دربی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید