تداوم توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب دولتی در استان زنجان

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری اضافه نمود: به دنبال افزایش نامتعارف قیمت گوشت قرمز و اهمیت این کالای پروتیینی در سبد غذایی خانوار، سازمان جهاد کشاورزی استان با مباشرت شرکت پشیبانی امور دام به طور مستمر نسبت به تامین گوشت تازه گوسفندی از مبادی وارداتی استرالیا و کشورهای آسیای میانه اقدام نموده است.

تداوم توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب دولتی در استان زنجان

وی با بیان اینکه گوشت گرم به صورت لاشه و بر اساس نرخ مصوب ابلاغی از سوی کارگروه تنظیم بازار کشور در سطح استان توزیع می گردد، اضافه کرد:قیمت گوشت استرالیایی 36 هزار تومان و گوشت با مبدا آسیای میانه حدود 35 هزار تومان مشخص گردیده است.

جعفری مراکز اصلی توزیع گوشت گرم گوسفندی در استان زنجان را فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف داوطلب، برخی فروشگاه های صنفی مجاز و در شهرستان ها مباشرین معرفی گردیده خاطرنشان کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: با توجه به اهتمام دولت به منظور حمایت از مصرف نمایندگان و اختصاص یارانه از منابع ملی برای تامین گوشت گرم دولتی، از شهروندان تقاضا می گردد در صورت مشاهده موارد تخلف و گران فروشی های احتمالی، موارد را به سامانه 124 گزارش نمایند.

منبع: mehrnews.com

به "تداوم توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب دولتی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ مصوب دولتی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید