زمان اعلام نتایج 4 آزمون ملی وزارت بهداشت معین شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج 4 آزمون جایابی و ملی دانش آموختگان خارج از کشور، دندانپزشکی، ارتقاء دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور و ارزشیابی دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور تا انتها هفته جاری اطلاع داد.

زمان اعلام نتایج 4 آزمون ملی وزارت بهداشت معین شد

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تفریح و سرگرمی، ضمن بیان این مطلب از معین تکلیف 4 آزمون ملی وزارت بهداشت اطلاع داد و اضافه کرد: در جلسه ای که با مسئولین معاونت آموزشی وزارت خانه برگزار گردید زمان اعلام نتایج نهایی 4 آزمون جایابی و ملی دانش آموختگان خارج از کشور، دندانپزشکی، ارتقاء دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور و ارزشیابی دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور تعیین شد و مقرر شد نتایج نهایی این آزمون ها تا خاتمه هفته جاری اعلام گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آزمون جایابی ملی 354 نفر شرکت نموده بودند که با پذیرش 50 درصد شرکت نمایندگان اسامی تعداد 86 نفر به عنوان پذیرفته نهایی اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: در آزمون دندانپزشکی نیز 63 داوطلب شرکت نموده بودند که اسامی تمامی این شرکت نمایندگان به عنوان پذیرفته گردیده اعلام خواهد شد و در واقع این افراد بر اساس نمره ای که کسب می نمایند در دانشگاهها توزیع خواهند شد.

به گفته وی، در آزمون ارتقاء دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور نیز 125 نفر شرکت نموده بودند که 24 نفر از این شرکت نماینده ها حد نصاب لازم برای پذیرش را کسب خواهند کرد. همچنین در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور تعداد 159 داوطلب حضور داشتند که 29 نفر آنها به عنوان پذیرفته گردیده نهایی و 32 نفر به عنوان پذیرفته گردیده مشروط اعلام خواهند شد.

دکتر پورکاظمی در خاتمه اعلام کرد: بر اساس تصمیم گیری های انجام گردیده پذیرفته شدگان آزمونهای فوق می توانند دوره های ضروری آموزشی را در دو دانشگاه شهید بهشتی و تهران بگذارنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان اعلام نتایج 4 آزمون ملی وزارت بهداشت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج 4 آزمون ملی وزارت بهداشت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید