شرایط صادرات در البرز مهیا است، راه اندازی پایانه صادراتی؛ به زودی

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، محمدعلی نجفی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با تاکید بر اینکه نمی توان با مسائل حوزه بانوان شعاری و تبلیغاتی برخورد کرد، اضافه نمود: جلسات استانداری باید منتج به اجرای مصوبات باشد زیرا هدف از تشکیل چنین نشست هایی اقدام و عمل در راستای بهبود شرایط است.

شرایط صادرات در البرز مهیا است، راه اندازی پایانه صادراتی؛ به زودی

وی ادامه داد: اشتغال جوانان و اتخاذ تدابیری برای تسریع در تسهیل روند فراوری و رونق اقتصاد استان از اهم اموری است که برای تحقق آن ها طی هفته چندین جلسه برگزار می گردد.

استاندار البرز اضافه نمود: در شرایط کنونی، کشور با مسائل فراوانی روبرو است و در میدان جنگ اقتصادی و تبلیغاتی باید باقدرت حاضر شویم ازاین رو مجموعه البرز با انسجام و وحدت درصدد حل موانع استانی هستند ولی برخی امور نیز خارج از اراده استان است.

نجفی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت استارت آپ ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اضافه نمود: البرز در این حوزه صندلی بسیار خوبی دارد چراکه این استان رتبه های دوم و سوم کشوری را در بخش آی. سی. تی و شرکت های دانش بنیان دارد.

وی اضافه نمود: البرز در حوزه استارت آپ ها عملکرد بسیار خوبی داشته که این امر منجر به هفت سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ظرف کمتر از هشت ماه گردیده است.

استاندار البرز در ادامه به نرخ بالای مهاجرت در استان نیز اشاره نمود و گفت: بر این اساس اشتغال زایی در استان با جدیت ویژه ای دنبال می گردد و تاکنون توفیقات ارزشمندی نیز به دست آمده و آمارهای ارائه گردیده نسبت به مدت مشابه سال قبل گواه این مدعاست ولی کوشش ها همچنان تا کسب رضایت مردم ادامه دارد.

نجفی اضافه نمود: باید دانشگاه ها روابط گسترده تری با استارت آپ ها برقرار نمایند زیرا ظرفیت بزرگی دارند که می توان در حوزه اشتغال زایی بهره برد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه شرایط صادرات در استان مهیا است، گفت: با توجه به این امر پایانه صادرات استان ثبت گردیده و به زودی راه اندازی می گردد همچنین فرودگاه پیغام نیز با پیشرفت رو افزون در این رابطه تأثیر بسزایی دارد.

استاندار البرز گفت: اکنون که واردات پوشاک و بسیاری از اقلام به صرفه نیست، فراورینمایندگان داخلی می توانند باقدرت بیشتری وارد میدان گردیده و با محصولات باکیفیت و قابل رقابت، بازارهای داخلی را از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط صادرات در البرز مهیا است، راه اندازی پایانه صادراتی؛ به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط صادرات در البرز مهیا است، راه اندازی پایانه صادراتی؛ به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید