لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست و قدرت بالایی دارد، بازیکنان ایرانی خیلی خطرناک و باکیفیت هستند

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: ایران بهترین تیم آسیا است و قدرت بالایی دارد و بازیکنان این تیم خیلی خطرناک هستند.

لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست و قدرت بالایی دارد، بازیکنان ایرانی خیلی خطرناک و باکیفیت هستند

به گزارش ، مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ابتدای نشست خبری درباره وضعیت تیم و به ویژه شرایط بدنی بازیکنان مصدوم گفت: شرایط تیمی خوب است و بازیکنان برای بازی فردا مقابل ایران آماده هستند، اما تا خاتمه تمرین تیمی عصر امروز معین می گردد که کدام بازیکن در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت.

او در خصوص اینکه تیم ملی ایران پیروز به ثبت کلین شیت شده و حتی یک گل هم دریافت ننموده است، اضافه نمود: این واضح است که ایران تیم بسیار بزرگ و خوبی است. آن ها در جام جهانی 2018 روسیه بازی نموده اند. تیم ایران بسیار تیم خوبی است و از نظر بدنی بسیار آماده هستند. بازیکنان و تیم به خوبی سازماندهی و برنامه ریزی شده اند و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارند، اما در فوتبال همه چیز غیر قابل پیش بینی است. ما بسیار خوب تمرین نموده ایم و می خواهیم خلق موقعیت کنیم تا به پیروزیت دست یابیم.

وی ادامه داد: بازی با ایران متفاوت است. دربازی با این تیم باید خیلی مواظب بود. امکان ایجاد خطر و یا اشتباه در این بازی باید خیلی پایین باشد. اگر اشتباهی از بازیکنان رخ دهد جبرانش خیلی سخت خواهد شد.

لیپی اعلام نمود: شما همواره باید در برابر حمله های حریف آماده باشید. گاهی شما پیروز هستید گاهی نه، اما همانطور که گفتم در بازی با ایران جای هیچ اشتباهی نیست.

سرمربی چین گفت: خیلی خرسند هستم که در این رقابت ها خوب بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم، اما برخی روز ها روز شما نیست و ممکن است با ارائه بازی خوب در نهایت نتیجه را واگذار کنید، اما با تمرین می توانید خودتان را ثابت کنید و البته نسل جدید چین در طی این سال ها رشد خوبی در رشته فوتبال نموده است. من به عنوان سرمربی همه کوششم را می کنم تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم.

او درباه عملکرد فنی 2 تیم ایران و چین ادامه داد: در طی 2 سال اخیر هر 2 تیم ایران و چین پیشرفت های خوبی نموده و به اتفاقات خوبی دست پیدا نموده اند ما در حدی تغییر کردیم که در دوره مقدماتی خوب بازی کردیم و در این رقابت ها شایستگی خود را نشان دادیم. البته ایران عمیقا پیشرفت نموده است. آن ها در جام جهانی 2018 روسیه عالی کار نموده اند. ایران پتاسیل بالایی دارد و باید گفت: از ما بهتر هستند و پتانسیل خیلی بالاتری نسبت به ما دارند.

مارچلو لیپی همچنین درباره یاری داور ویدیویی نظر خود را مثبت گفت و اضافه نمود: در هر تورنمنتی باید از یاری داور ویدویی (var) استفاده گردد؛ و علت آن معین است، چون از اشتباهات داوری به شکل قابل قبولی جلوگیری می گردد. من کاملا موافق یاری داور ویدیویی هستم.

او در خاتمه درباره بازی حساس ایران و چین گفت: همه ما می دانیم ایران بهترین تیم آسیایی است. آن ها بر بام آسیا ایستاده اند و رتبه یکم را میان تیم های آسیایی در اختیار دارند و از ما فاصله گرفته اند. مطمئنا بازی با این تیم قدرتمند خیلی سخت است. ما بهترین عملکرد را از خود نشان خواهیم داد و مطمئنا روی بازی تمرکز می کنیم تا اشتباه نکنیم. در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست ما هم کوشش خود را برای کسب بهترین نتیجه می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست و قدرت بالایی دارد، بازیکنان ایرانی خیلی خطرناک و باکیفیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: ایران بهترین تیم آسیاست و قدرت بالایی دارد، بازیکنان ایرانی خیلی خطرناک و باکیفیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید