مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد سامسونگ به علیپور: با این مبلغ، نه

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، هیچکس با جدایی آقای گل موافق نبود. نه برانکو که جایگزینی برای او ندارد و نه مدیران پرسپولیس که بدشان نمی آمد با انتقال علیپور، درآمدزایی نمایند.

مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد سامسونگ به علیپور: با این مبلغ، نه

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی ، پیشنهادی که باشگاه سامسونگ کره جنوبی برای جذب علی علیپور به باشگاه پرسپولیس فرستاده بود، از سوی این باشگاه رد شد. هم به دلیل احتیاج پرسپولیس به این مهاجم و هم پایین بودن رقم پیشنهادی باشگاه کره ای. همین چند روز پیش بود که مدیر برنامه های علیپور از پیشنهاد باشگاه سامسونگ به این بازیکن اطلاع داد و فرستادن این پیشنهاد به باشگاه برای تصمیم گیری.

هیچکس اما با جدایی آقای گل موافق نبود. نه برانکو که جایگزینی برای او ندارد و نه مدیران پرسپولیس که بدشان نمی آمد با انتقال علیپور، درآمدزایی نمایند. به همین دلیل باشگاه مخالفت خود با این پیشنهاد را به باشگاه کره ای فرستاد و دلیل مخالفتش را هم پایین بودن مبلغ پیشنهادی سامسونگ و همچنین احتیاج پرسپولیس به علی علیپور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت.

باشگاه سوون سامسونگ کره جنوبی در صورت انتقال قطعی علی علیپور به کی لیگ، 400 هزار دلار به این بازیکن و 400 هزار دلار هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت می کرد و در صورتی که دو طرف بر سر یک انتقال قرضی به توافق می رسیدند، سهم باشگاه پرسپولیس می شد 200 هزار دلار و علی علیپور هم 400 هزار دلار از باشگاه جدیدش دریافت می کرد.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد سامسونگ به علیپور: با این مبلغ، نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد سامسونگ به علیپور: با این مبلغ، نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید