آشنایی با برچسب اموال استیکر زیم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، قبل از این که در خصوص ویژگی هایی این برچسب ها توضیحاتی ارائه گردد، ضروری است تا به این سؤال که برچسب یا لیبل اموال چیست؟ پاسخ واضح و روشن داده گردد.این برچسب ها در واقع لیبل هایی حاوی بارکد هستند. وجود این بارکدها باعث می گردد تا شرکت ها و کسب و کارها، اموال و تجهیزات موجود در شرکت و محل کسب و کار را به آسانی و با هزینه بسیار کم، آنالیز کرده و در صورت سرقت، پیگیر آن شوند.این برچسب ها با توجه به نوع طراحی که دارند به صورت کامل بر روی تجهیزات نصب شده و به ندرت دچار خراشیدگی و یا جداشدگی می شوند؛ بنابراین می توان چنین بیان نمود که استفاده از برچسب اموال بر روی تجهیزات، مانع از سرقت آنها می گردد.

آشنایی با برچسب اموال استیکر زیم

از این رو امروزه تقاضا برای چاپ و فراوری و خرید این برچسب ها بسیار زیاد می باشد؛ بنابراین توصیه می شود برای خرید این برچسب ها به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. به این ترتیب می توانید از کیفیت طراحی، نصب و طول عمر این برچسب ها آسوده خاطر باشید.

یکی از ملزومات برای ادارات و سازمان ها جهت رصد اموال و دارایی های موجود، استفاده از برچسب اموال است. این برچسب ها به تناسب ویژگی هایی که دارند این امکان را به وجود می آورند تا اشخاص و شرکت ها از اموال و دارایی های خود به خوبی محافظت کرده و در صورت سرقت این تجهیزات و اموال، پیگیر آن باشند.

لیبل های اموال دارای ضخامت بیشتری نسبت به لیبل های دیگر بوده و از قابلیت چسبندگی فوق العاده ای برخوردار می باشند. از این رو تمامی کسب و کارها، سازمان ها، ادارات و نهادهای بزرگ به منظور آنالیز موجودی خود از این برچسب ها استفاده می کنند.

این برچسب ها دارای انواع مختلفی بوده و کاربردهای متنوعی دارند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص برچسب اموال توصیه می شود تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

آشنایی با برچسب اموال

قبل از این که در خصوص ویژگی هایی این برچسب ها توضیحاتی ارائه شود، ضروری است تا به این سؤال که برچسب یا لیبل اموال چیست؟ پاسخ واضح و روشن داده شود.

این برچسب ها در واقع لیبل هایی حاوی بارکد هستند. وجود این بارکدها باعث می شود تا شرکت ها و کسب و کارها، اموال و تجهیزات موجود در شرکت و محل کسب و کار را به آسانی و با هزینه بسیار کم، آنالیز کرده و در صورت سرقت، پیگیر آن شوند.

این برچسب ها با توجه به نوع طراحی که دارند به صورت کامل بر روی تجهیزات نصب شده و به ندرت دچار خراشیدگی و یا جداشدگی می شوند؛ بنابراین می توان چنین بیان نمود که استفاده از برچسب اموال بر روی تجهیزات، مانع از سرقت آنها می شود.

از این رو امروزه تقاضا برای چاپ و فراوری و خرید این برچسب ها بسیار زیاد می باشد؛ بنابراین توصیه می شود برای خرید این برچسب ها به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. به این ترتیب می توانید از کیفیت طراحی، نصب و طول عمر این برچسب ها آسوده خاطر باشید.

معرفی انواع برچسب اموال

برچسب ها به تناسب نوع کاربری و نیازهایی که کاربران دارند در ابعاد، طرح و رنگ های مختلف فراوری شده و در بازار به فروش می رسند. به جز ابعاد و طرح این محصولات، می توان آنها را از نظر متریال به کار رفته در فراوری نیز به دسته های مختلف تقسیم بندی کرد. برچسب های پلی استر، فویلی، برچسب های قابل جابجایی و … همگی از انواع این محصولات هستند که مشتریان می توانند متناسب با نیازهای خود و بودجه ای که در دست دارند نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

اما مهمترین دسته بندی برچسب اموال بر اساس نوع کاربری آنها انجام شده است. با توجه به این مسئله، می توان این محصولات را در دسته های زیر قرار داد:

برچسب اموال بارکد دار

یکی از انواع لیبل های اموال، نوع بارکد دار این محصولات می باشد. همانگونه که از نام این محصولات می توان دریافت، بر روی آنها بارکدی درج شده است که امکان رهگیری تجهیزات و وسایل را به کاربران می دهد. از این نوع برچسب ها معمولاً در محیط های صنعتی و فراوریی ها استفاده می شوند.

لیبل اموال بارکدی به علت این که با استفاده از متریال مرغوب فراوری شده است قابلیت مقاومت در برابر تنش های دمایی، شرایط نامساعد و عوامل از جمله خراشیدگی و … را دارد. بعضی از این برچسب ها نیز دارای قابلیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی هستند که برای استفاده در محیط های صنعتی و مواردی از این دست مناسب می باشند.

برچسب اموال امنیتی

یکی دیگر از انواع لیبل اموال، برچسب های امنیتی هستند. این برچسب ها به علت این که حاوی ID خاصی هستند به راحتی قابل شناسایی و پیگیری می باشند. این ID به صورت کاملاً واضح بوده و در قالب بارکد قابل تشخیص است.

با توجه به این ویژگی ها، از این برچسب ها می توان برای اموال، تجهیزات و مواردی که از نظر مادی دارای ارزش بالایی هستند استفاده نمود. این امر سبب می شود تا این تجهیزات و وسایل به صورت ضد سرقت شده و در صورت نبود آنها، نسبت به رهگیری این محصولات اقدام نمود.

هدف از به کارگیری ID بر روی برچسب اموال چیست؟

در صورتی که لیبل اموال را از نزدیک دیده باشید متوجه وجود بارکد و یا ID بر روی آن شده اید. شاید در نگاه اول این سؤال به فکر افراد خطور کند که هدف از بکار گیری این Id ها بر روی این برچسب ها چیست؟

در پاسخ باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که وجود این شناسه ها دارای مزیت های بسیاری است. از جمله این مزیت ها می توان به امکان ردیابی آنها برای کاربران اشاره نمود. این امر سبب می شود تا در صورت نبود هر کدام از تجهیزاتی که این برچسب بر روی آن چسبانده شده است بتوان به وسیله سیستم، آن را پیگیری کرد.

ضمناً وجود این ID ها بر روی برچسب اموال باعث می شود تا افراد به صورت دقیق و با هزینه بسیار کم از دارایی ها و اموال شرکت و … محافظت کنند.

کاربرد برچسب اموال

برچسب های فراوری شده با عنوان لیبل اموال باید بر روی قسمتی از تجهیزات و اموال قرار گیرد که قابل رویت باشد. این امر از آسیب تجهیزات و سرقت آنها جلوگیری خواهد نمود؛ اما شاید این سؤال برای کاربران به وجود آید که از این برچسب ها بر روی کدام یک از تجهیزات و وسایل می توان استفاده کرد و یا به صورت کلی کاربرد برچسب های اموال برای چه مواردی است؟

از جمله موارد کاربرد لیبل اموال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خدمات مرکز فروش استیکر زیم

مرکز فروش استیکر زیم به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز ارائه برچسب اموال، آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز می باشد. کادر این مجموعه از افراد متخصص و آشنا به کار تشکیل شده است. از این رو با مراجعه به این مجموعه می توانید مطابق با نیازهای خود، برترین محصولات را بخرید.

منبع : استیکر زیم

Stickerzim.com

منبع: فرارو

به "آشنایی با برچسب اموال استیکر زیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برچسب اموال استیکر زیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید