اختلاف 47 درجه ای دما در دو نقطه کشور ، شرایط آب و هوای ایران در هفته پیش رو

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با گفت: هفته آینده در اغلب نقاط کشور جوی آرام خواهیم داشت.

اختلاف 47 درجه ای دما در دو نقطه کشور ، شرایط آب و هوای ایران در هفته پیش رو

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، صادق ضیائیان درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: امروز بارش برف و باران در مناطقی از بوشهر، قزوین، البرز، تهران، اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، زنجان، کردستان، سواحل خزر و استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ادامه دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان نمود: امروز در مناطقی از فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان جنوبی و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز وزش باد شدید داریم و روز آدینه هم در شرق و جنوب شرق کشور باد شدید پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: روز آدینه 28 بهمن رگبار پراکنده در شرق خزر، شمال کرمان، بعضی نقاط فارس و خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم داشت و روز شنبه پس از بارش پراکنده در خراسان جنوبی و شمال کرمان سامانه بارشی از کشور خارج می گردد.

ضیائیان اضافه نمود: هفته آینده در اغلب نقاط کشور جوی آرام خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه 29 بهمن تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

وی درباره شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران روز آدینه صاف در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می گردد و طی چهار روز آینده آسمان تهران تقریبا صاف خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در مرکز 9 درجه و صفردرجه پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 15 درجه زیر صفر و همدان با کمینه دمای 18 درجه زیر صفر، سردترین مرکز استان خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اختلاف 47 درجه ای دما در دو نقطه کشور ، شرایط آب و هوای ایران در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف 47 درجه ای دما در دو نقطه کشور ، شرایط آب و هوای ایران در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید