شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمان، محسن روحی سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با بیان اینکه استان کرمان به علت گستره جغرافیایی ظرفیت های قابل توجه و برجسته ای در حوزه موسیقی دارد، اظهار کرد: 14 دوره مستمر و متمرکز جشنواره موسیقی نواحی ایران به خوبی در استان کرمان برگزار گردید.

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می گردد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تیرماه امسال، اظهار کرد: جشنواره امسال در دو مرحله منطقه ای و ملی و بین المللی در کشور برگزار می گردد و استان کرمان میزبان هنرمندان موسیقی نواحی از استان های منطقه 5 کشور در تاریخ های 21 لغایت 23 تیرماه خواهد بود.

روحی توضیح داد: از ویژگی های جشنواره امسال، برگزاری همزمان جشنواره استانی موسیقی نواحی به میزبانی شهرستان بافت است که با تنوع و کثرت موسیقایی اقوام مختلف استان نیز همراه است.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره به تمام ظرفیت های موسیقی مرکز و جنوب شرق ایران بزرگ در کنار حضور هنرمندان موسیقی اقوام استان توجه داریم، گفت: برگزاری این جشنواره هویت ملی و مشترک اقوام مختلف را نشان می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هنرمندان استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در این دوره از جشنواره حضور دارند و جشنواره به مدت سه شب در تالار فرهنگ و هنر کرمان و بعلاوه در شهرستان بافت برگزار می گردد. بعلاوه در طی برگزاری جشنواره نشست های پژوهشی نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، بخش منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تیرماه جاری در استان های گلستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و کرمان برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید