ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی به استادیوم های شهرستان حاجی آباد رسید

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان حاجی آباد در گفت و گو با خبرنگاران در بندرعباس، از برپایی ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی و نمایشگاه کتاب رضوی در تنها سالن ورزشی شهرستان حاجی آباد اطلاع داد و گفت: این پنجمین ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی در زمان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره در شهرستان است.

ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی به استادیوم های شهرستان حاجی آباد رسید

صفورا سلیم پور افزود: این اقدام به شناساندن جشنواره به مردم شریف شهرستان و مشارکت آنان یاری بسزایی نموده است و به همین علت افزایش تنوع اقشار شرکت کننده در این دوره ملموس است.

وی افزود: در این ایستگاه فرهنگی و ادبی، نمایشگاهی از کتاب های دوازدهمین دوره جشنواره رضوی برپا شد و ورزشکاران در بخش نقاشی و پرسش های چهارگزینه ای جشنواره شرکت کردند.

این مروج کتاب ادامه داد: کتاب از ارزشمندترین عناصر فرهنگی به شمار می رود و نقش مهمی در آگاهی و ارتقای فرهنگ یک کشور دارد. به همین علت یکی از مهمترین راهبردها در یک برنامه ریزی صحیح فرهنگی، رواج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است و برای رسیدن به این هدف یعنی عادت به کتابخوانی و بسترسازی فرهنگی برای آن، یک برنامه ریزی صحیح و منطقی لازم است.

این نویسنده هرمزگانی ابراز داشت: کتابخوانی باید با ارائه راهکارهای درست، در جامعه اجرایی گردد و در این میان جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شناساندن فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه اطهار به ویژه هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا(ع) از اهمیت بسزایی برخوردار است و برترین مسیر برای رسیدن به این هدف والا خواهد بود.

این برنامه شنبه شب 25 شهریورماه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، ورزشکاران و روسای هیئت تکواندو و کاراته حاجی آباد در تنها مجموعه ورزشی سرپوشیده شهرستان برگزار گردید.

ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی در حاجی آباد پیش از این در محل جشن میلاد امام رضا، یادمان شهدای حاجی آباد، جشن شب عید غدیر و موکب روز عید غدیر برگزار گردیده بود.

شهرستان حاجی آباد در فاصله 165 کیلومتری شمال بندرعباس در جنوب ایران واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی به استادیوم های شهرستان حاجی آباد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی به استادیوم های شهرستان حاجی آباد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید