باید از این فرصت سرنوشت ساز برترین استفاده را ببرم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی به نقل از سایت فدراسیون کشتی، امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک با بیان این مطلب اضافه نمود: از رقابت های نوجوانان همواره در پی کسب مدال طلا بودم و نتایجی که در رده های سنی پایه کسب کردم بیانگر این موضوع است. پس از ورود به رده سنی بزرگسالان در رقابت های آسیایی هند در سال 2020 به مدال طلا دست یافتم و در حال حاضر هم المپیک توکیو بزرگترین و مهمترین میدان پیش روی من است و باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکنم.

باید از این فرصت سرنوشت ساز برترین استفاده را ببرم

دارنده مدال طلای قهرمانی جوانان دنیا در خصوص فرایند آمادگی اش گفت: از مهرماه سال گذشته تا به حال 12 مرحله اردو را پشت سر گذاشته و خدا را شکر به آمادگی خوبی هم رسیده ایم.

وی ادامه داد: با نظر کادر فنی به رقابت های بین المللی لهستان اعزام شدیم و شخصاً معتقدم کشتی گیران یک محک بسیار خوب در این مسابقات خوردند. در وزن 130 کیلوگرم حدود 9 نفر از کشتی گیرانی که سهمیه المپیک را داشتند شرکت نموده بودند. من هم با سه کشتی گیر مطرح از جمله دارنده مدال برنز دنیا از شیلی و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان کشتی گرفتم. البته ملاقات فینال با علی اکبر یوسفی به خاطر اینکه به کشتی هم آشنا بودیم بسیار حساس بود ولی با برنامه ریزی که انجام دادم توانستم پیروز عمل کنم.

میرزازاده در خصوص شرایط بدنی و آمادگی جسمانی اش گفت: وزنم نسبت به گذشته بیشتر شده، اما با 130 کیلوگرم کمی فاصله دارم و به همین علت برای جبران آن، آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خود را بالا برده ام. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در رقابت با حریفان این موضوع را با قدرت بدنی و نفس جبران می کنم.

وی در خصوص نحوه تمرینات و شرایط اردوها گفت: کادر فنی به لحاظ فنی و روحی و روانی همواره تأثیرگذار بوده اند و برای ما از جان و دل مایه می گذارند. محمد بنا پس از چندین سال تجربه کشتی گیران را به صورت کامل می شناسد و خوب می داند چه زمانی و با چه صحبت هایی انگیزه لازم را به آنها بدهد. رسول جزینی مربی سنگین وزن ها هم فوق العاده است و در حال حاضر هم فیلم حریفان را بررسی می کنیم تا با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شویم.

میرزازاده توضیح داد: سالن تمرینات فوق العاده است، هم از لحاظ تغذیه و هم از لحاظ امکانات در شرایط خوبی هستیم و فدراسیون کشتی واقعاً پای کار است و تمامی درخواست های ما را انجام می دهد.

وی در انتها اعلام نمود: از طالب وند مربی شهرستانم و همینطور خانواده ام که پشتیبان من بوده اند قدردانی می کنم، انگیزه خوبی دارم، کوشش ها را انجام داده و سختی های تمرینات را پشت می گذارم تا بعنوان تنها کشتی گیر خوزستانی و نماینده ورزش این استان در المپیک توکیو برترین نمایش را در این میدان عظیم داشته و با کسب یک مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باید از این فرصت سرنوشت ساز برترین استفاده را ببرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از این فرصت سرنوشت ساز برترین استفاده را ببرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید