وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه ، ایزدی در جوانان و برگسالان مدال گرفت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، علیرضا ایزدی وزنه بردار معلول ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دست به کار بزرگی زد و همزمان در دو بخش جوانان و بزرگسالان به مدال رسید.

وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه ، ایزدی در جوانان و برگسالان مدال گرفت

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی ، وزنهبردار ایران در روز نخست مسابقات معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی بزرگسالان قهرمان شد و در رده سنی جوانان نیز به مدال برنز دست یافت.

مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از امروز شنبه به میزبانی ژاپن شروع شد. در روز نخست این دوره از رقابت ها و در وزن 49 کیلوگرم، علیرضا ایزدی با مهار وزنه 140 کیلویی، رکورد جوانان دنیا و آسیا را شکست و به نشان طلا دست یافت.

ایزدی در بخش بزرگسالان نیز در صندلی سوم نهاده شد و صاحب مدال برنز شد. در این بخش نمایندگان اردن و چین به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند. در ادامه مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، سید یوسف یوسفی در دسته 59 کیلوگرم همراه با صمد عباسی و امیر جعفری در 65 کیوگرم بر روی تخته می روند. مسابقات وزنه برداری معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تا 21 شهریورماه در کیتاکویشو ژاپن پیگیری می گردد. این رقابت ها پیش احتیاج حضور در پارالمپیک توکیو به حساب می آید.

5،600

منبع: ایران ورزشی

به "وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه ، ایزدی در جوانان و برگسالان مدال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری معلولان آسیا و اقیانوسیه ، ایزدی در جوانان و برگسالان مدال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید