تاخیرهای مکرر یک شرکت هواپیمایی در یک روز

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، خبرنگاران: سه پرواز یک شرکت هواپیمایی از مبدا تهران، امروز با تاخیر روبرو شد.

تاخیرهای مکرر یک شرکت هواپیمایی در یک روز

به گزارش ایسنا، یکی از مسافران تهران - بوشهر هواپیمایی آسمان گفت: قرار بوده پرواز امروز به بوشهر به شماره 3914 ساعت 5 و 45 دقیقه انجام گردد، اما این پرواز بدون اطلاع رسانی به مسافران، به ساعت 11 موکول شده است.

با پیگیری های ایسنا از آسمان، مسئولان این شرکت هواپیمایی، علت این تاخیر را شکسته شدن شیشه هواپیما اعلام نموده اند. پیگیری ها نشان می دهد که هواپیمای بوئینگ 737 ایرلاین آسمان، از پنجشنبه نوزدهم مرداد سه بار نقص فنی پیدا نموده و باز هم به انجام پرواز ادامه می دهد.

این در حالی است که چند پرواز دیگر این هواپیما از مبدا فرودگاه مهرآباد نیز امروز با تاخیر روبرو شده است. پرواز به قصد شیراز با شماره 3780 که مقرر بوده ساعت 10 و 45 دقیقه انجام گردد، به ساعت 16 موکول شده است. بعلاوه پرواز شماره 810 به مقصد ایلام که ساعت پروازی آن 9 صبح بوده، قرار شده ساعت 12 انجام گردد.

طی سه هفته اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان به دلایلی که بخشی از آن نقص فنی، کنسلی و یا در حین پرواز به فرودگاه مبدا برگشته است. برای مثال دوم مرداد سال جاری ایرباس 340 هواپیمایی آسمان پس از یک ساعت پرواز به مقصد استانبول به فرودگاه تبریز بازگشت.

حدود یک هفته بعد بوئینگ این ایرلاین نیز در مسیر مشهد-یزد به علت نقص فنی به مبدا برگشت. 14 مردادماه سال جاری نیز فوکر 100 این شرکت هواپیمایی در فرودگاه شهرکرد زمینگیر شده و نتوانست پرواز را انجام دهد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تاخیرهای مکرر یک شرکت هواپیمایی در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیرهای مکرر یک شرکت هواپیمایی در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید