تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لپتاپ

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، براساس گزارش ها، عملکرد وب کم لپ تاپ مناسب نیست و بیشتر افراد ترجیح می دهند از وب کم اکسترنال استفاده نمایند، حتی بعضی افراد به وسیله یک برنامه ثالث از گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم استفاده می نمایند. آیفون ها نیز ممکن است به عنوان وب کم برای مک بوک ها استفاده شوند.

تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لپتاپ

به گزارش باشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی، اخیراً شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد گوگل در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران این امکان را می دهد که از گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم برای لپتاپ استفاده نمایند. قابلیت یادشده به زودی در اندروید ارائه می گردد و برای استفاده از آن نیازی به نرم افزار ثالث ندارید. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند از دستگاه اندرویدی خود که از حالت UVC استاندارد پشتیبانی می نماید، به عنوان وب کم استفاده نمایند.

تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لزوماً یک قابلیت نو برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم عامل اندروید به کاربران اجازه می دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب کم تبدیل نمایند. هنوز تعیین نشده است که آیا گوگل این قابلیت نو را در یک به روزرسانی سیستم عامل در آینده عرضه خواهد نمود یا خیر؟

منبع: فرارو

به "تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لپتاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل گوشی هوشمند به وب کم لپتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید