موبایل، تبلت و گجت ها

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی؛ دانشجویان سراغ چه مدل هایی بروند؟

وقتی به لپ تاپ دانشجویی فکر می کنیم اولین چیزی که به فکر ما می رسد لپ تاپ ارزان قیمت است. چرا که عمدتا دانشجویان ممکن است هنوز وارد بازار کار حرفه ای نشده باشند. در درجه بعدی وزن لپ تاپ برای حمل ونقل آن نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم. در نهایت...

28 اسفند 1402

حجم سفرهای نوروزی با تغییرات ناگهانی همراه شده است

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، حجم سفرهای نوروزی با تغییرات ناگهانی همراه شده است.

27 اسفند 1402

3 دلیل برای خریدن مک بوک ایر M3 (و 1 دلیل برای نخریدن)

اپل چند روز قبل از مک بوک ایر تازه 13 و 15 اینچی مبتنی بر تراشه M3 رونمایی کرد. اما آیا این دو لپ تاپ برای شما مناسب هستند؟ این دو لپ تاپ از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی ندارند ولی حالا از تراشه تازه M3 بهره می برند. همانند گذشته، هر کدام از این لپ تاپ ها دارای...

23 اسفند 1402

همه آنچه باید درباره فجرانه کالابرگ بدانید

در مرحله نو طرح کالابرگ الکترونیک که در قالب طرح فجرانه از 18 بهمن ماه در حال اجراست، شرط 200 هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است.

7 اسفند 1402

جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت، عکس

سامسونگ سخت در حال کار بر روی پرچمدار تاشو بعدی خود است تا GALAXY Z FLIP بعدی بتواند در کنار GALAXY S24 قرار گیرد.

23 بهمن 1402

آشنایی با علائم خرابی هارد و روش تعمیر آن

هارد دیسک مانند قلب تپنده کامپیوتر شماست که تمام داده ها و فایل هایتان را ذخیره می نماید؛ از آن جایی که همه اطلاعات در هارد ذخیره می گردد فکر از دست دادن آن ها، همیشه نگران کننده است.

21 بهمن 1402

چگونه از امکان ارتقای رم کامپیوتر مطمئن شویم؟

آیا به فکر ارتقای رم کامپیوتر خود افتاده اید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این راهنما همه چیزی را که برای ارتقای رم در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ ویندوزی خود نیاز دارید، پوشش می دهد. پس بدون معطلی این مطلب آموزشی را شروع می کنیم.

14 بهمن 1402

بزرگترین بروزرسانی تاریخ آیفون

تغییرات بزرگی در سیری، آی مسیج ،اپل موزیک و موارد دیگر سیستم عامل آیفون در راه است.

10 بهمن 1402

حقایقی در مورد حافظه رم کامپیوتر که احتمالا نمی دانستید!

این که بتوانید ایمیل خود را چک کنید، در اینترنت به گشت وگذار بپردازید، فیلم پخش کنید یا هر کار دیگری با لپ تاپ یا کامپیوتر خود انجام دهید، به رم دستگاه مربوط است. رم کامپیوتر (RAM) مانند حافظه کوتاه مدت انسان ها عمل می کند و یکی از این اجزای کلیدی در عملکرد...

4 بهمن 1402

پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟

زومیت نوشت: نتایج بنچمارک نشان می دهد فضای ذخیره سازی گلکسی S24 سرعت بسیار بیشتری از آیفون 15 پرو مکس دارد.

1 بهمن 1402

خداحافظی هواوی با اندروید

ایسنا نوشت: شرکت هواوی تکنولوژی چین، برای تقویت زیست بوم نرم افزاری خود، در جدیدترین نسخه سیستم عامل بومی هارمونی (HarmonyOS)، از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی نخواهد کرد.

1 بهمن 1402

اگزینوس 2400 ضعیف تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 است

سال گذشته تمام گوشی های سری گلکسی S23 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار شدند ولی سال جاری سامسونگ تصمیم گرفته دو گوشی گلکسی S24 و S24 پلاس را در بیشتر بازارها با اگزینوس 2400 عرضه کند و فقط در آمریکا و کانادا به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز هستند.

28 دی 1402

کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟ a54 یا s21fe؟

گلکسی a54 یکی از جدیدترین گوشی های میان رده شرکت سامسونگ است که به تازگی از طریق این شرکت معرفی گشت و خیلی سریع نیز جای خود را در بین علاقه مندان سامسونگ پیدا کرد.

27 دی 1402

راهنمای خرید بهترین موس A4tech؛ زیبایی و کیفیت در کنار هم

موس، ماوس و یا همان موشواره (در زبان فارسی) یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای دیجیتال است که نقشی اساسی در ارتباط بین کاربران و کامپیوترها دارد. با گذشت زمان و تحول فناوری شاهد ورود برندهایی تازه به این بازار بوده ایم که هرکدام سعی در ارائه موس هایی هوشمندانه...

25 دی 1402

قاب های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد!

زومیت نوشت: با فناوری تازه اینفینیکس می توانید رنگ پنل پشتی گوشی را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

21 دی 1402

لو رفتن رنگ بندی کامل گوشی پرچمدار نو سامسونگ

زومیت نوشت: پس از افشای مشخصات کامل پرچمداران تازه سامسونگ، حالا رنگ بندی سری گلکسی S24 فاش شده است.

5 دی 1402

محموله GAC GS3 راسا موتور خاورمیانه به ایران رسید ، تصاویر و ویژگی ها

نخستین محموله GAC GS3 به ایران رسید. این کراس اوور 177 اسب بخاری راسا موتور به زودی در بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد. جی ای سی GS3 نوزدهمین کراس اوور کوچک پرفروش در بازار خودرو چین است. این خودرو با فروش 4 هزار و 697 دستگاهی در مهر ماه سال جاری، یکی از پیروز ترین...

2 دی 1402

تفاوت کابل 250هزارتومانی و 6میلیون تومانی آیفون!، عکس

اسکنرهای اشعه ایکس آنچه را که در داخل کابل های USB-C مختلف نهفته است آنالیز می نمایند. کابل های اپل تا حد زیادی پیچیده ترین هستند که تا 20 برابر بیشتر از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین سیم ها هزینه روی دست خریداران می گذارند.

6 آبان 1402

اطلاعات پرچمدار سامسونگ لو رفت

سامسونگ پیش تر فراوری گلکسی S23 FE را تأیید نموده است و تمامی شواهد نشان می دهند که فاصله زیادی تا رونمایی این گوشی نداریم. بعضی شایعه ها می گویند اس 23 اف ای قبل از انتها شهریور رونمایی می گردد؛ اما ممکن است معرفی این گوشی تا مهرماه به تعویق بیفتد.

19 شهریور 1402

معرفی 6 برنامه برای شخصی سازی کلید های کیبورد در کامپیوترهای مک

اگر از لپ تاپ ها یا کامپیوترهای مک استفاده می کنید و می خواهید کلید های کیبورد آن ها را شخصی سازی کنید، در ادامه 6 برنامه برای انجام این کار معرفی می کنیم.

3 شهریور 1402
تعداد: (150)