معرفی گوشی نوکیا G42 ، امکان تعمیر و باتری با دوام 3 روز!

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، شرکت نوکیا گوشی تازه خود را با قابلیت تعمیر آسان و باطری با طول عمر 3 روز معرفی نموده است. در ادامه به آنالیز ویژگی های گوشی نوکیا G42 می پردازیم.

معرفی گوشی نوکیا G42 ، امکان تعمیر و باتری با دوام 3 روز!

به گزارش تجارت نیوز، مقاومت بالا در برابر ضربه و باتری هایی با طول عمر بالا، دو ویژگی همیشگی گوشی های نوکیا بودند. حالا تازهترین گوشی شرکت نوکیا با قابلیت تعمیر آسان در قسمت هایی مانند باتری، نمایشگر و درگاه شارژ، به کاربران اجازه می دهد با تهیه لوازم تعمیر از سایت این شرکت، بدون احتیاج به شخص متخصص، گوشی نوکیا خود را تعمیر نمایند. بعلاوه طبق اعلام این شرکت، گوشی نوکیا G42 با باتری 5000 میلی آمپری خود به کاربران اجازه استفاده تا 3 روز از این گوشی را می دهد.

قابلیت تعمیرپذیری گوشی نوکیا G42

طبق ادعای شرکت نوکیا، این شرکت گوشی هوشمندی ساخته است که کاربران از امکان تعمیر آن برخوردار هستند. وبسایت این شرکت ادعا می نماید، کاربران می توانند قطعات لازم را با قیمت مناسبی خریداری نمایند. بعلاوه آموزش هایی در سایت این شرکت قرار گرفته است که تعمیر گوشی کاربران به وسیله خود آنها را آسان می نماید. این تغییرات، طول عمر گوشی نوکیا G42 را افزایش می دهد و موجب کاهش آلاینده ها و یاری به محیط زیست می گردد.

باید دید با توجه به قیمت هایی که برای بسته هایی تعمیر نوکیا در نظر گرفته شده است، این تغییر برای کاربران ایرانی هم ارزان خواهد بود یا خیر.

مشخصات فنی

- میزان بدنه: 165*75.8*8.6 میلی متر

- وزن: 193.8 گرم

- جنس بدنه: صفحه شیشه ای، قاب پشتی و ساشی پلاستیکی

- صفحه نمایش: پنل IPS LCD با نرخ به روز رسانی 90 هرتزی، حداکثر روشنایی 560 نیت

تبلیغات به وسیله تجارت نیوز

- میزان و رزولوشن صفحه نمایش: دارای نمایشگر6.56 اینچی و رزولوشن 720 در 1612 پیکسل

- سیستم عامل: اندروید 13

- تراشه: اسنپدراگون 480+ 5G (8 نانو متری)

- پردازنده گرافیکی: آدرنو 619

- حافظه داخلی و رم: 128 گیگابایت و 4 گیگابات رم، 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

- دوربین اصلی: سه گانه، 50 مگاپیکسل با اف/1.8، فیلم برداری 1080 پیکسل با 30 فریم بر ثانیه

- دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

- باتری: 5000 میلی آمپر

- سایر ویژگی ها: پشتیبانی از 5G، دارای جک 3.5، دارای حسگر اثر انگشت

حافظه گوشی تازه نوکیا

گوشی نوکیا جی42 با اسنپدراگون 480+ همراه 4 یا 6 گیگابایت رم تجربه میان رده ای خوبی را برای کاربران دارد.

در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی، کابران می توانند با میکرو اس دی حافظه موبایل خود را بیشتر نمایند؛ بعلاوه شرکت نوکیا قول به روز رسانی برای سیستم عامل این گوشی به مدت 2 سال را داده است.

باتری با دوام 3 روزه

شرکت اچ ام دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری 5000 میلی آمپری این گوشی می تواند جوابگوی احتیاج سه روز کاربران با استفاده میانه باشد.

شرکت نوکیا با پشتیبانی 3 ساله و به روزرسانی های ماهانه امنیتی نشان داده، امنیت کاربران از اهمیت ویژه برا آنها برخوردار است. با اندروید 13 کاربران قابلیت کنترل بیشتری را برای دسترسی برنامه ها به عکس و ویدیو های خود دارند.

بعلاوه دوربین سه گانه این گوشی با استفاده از آخرین AI شرکت نوکیا توانایی ثبت تصاویر با کیفیت در هر شرایط نوری را به کاربران می دهد. این گوشی هم مانند سایر گوشی های نوکیا از طراحی ساده ای برخوردار است و در دو رنگ بنفش و خاکستری عرضه می گردد. قیمت گوشی نوکیا G42 زمان عرضه 200 پوند بوده و پیش بینی می گردد با قیمتی بیش از 15 میلیون تومان وارد بازار ایران گردد.

نقاط ضعف محصول تازه نوکیا

گوشی نوکیا G42 در کنار ویژگی های مثبت، ضعف هایی هم دارد که عبارتند از: عکس برداری ضعیف در نور کم، پشتیبانی نکردن از شارژ بدون سیم و رزولوشن پایین نمایشگر.

البته این نقاط ضعف شاید چندان پررنگ نباشند.

منبع: فرارو

به "معرفی گوشی نوکیا G42 ، امکان تعمیر و باتری با دوام 3 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گوشی نوکیا G42 ، امکان تعمیر و باتری با دوام 3 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید