قاب های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد!

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، زومیت نوشت: با فناوری تازه اینفینیکس می توانید رنگ پنل پشتی گوشی را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

قاب های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد!

اینفینیکس تازهترین فناوری E-Color Shift خود را در نمایشگاه CES سال جاری به نمایش گذاشته است. فناوری مذکور به یاری جوهر الکترونیکی E-Inc Prism باعث می گردد تا پنل پشتی گوشی های هوشمند بدون مصرف انرژی، رنگ و طرح خود را را تغییر دهد و حفظ کند.

  • بازوی قدرتمند تازه پوتین در جنگ/ عکس

فناوری یاد شده به کاربران یاری می نماید پنل پشتی گوشی خود را براساس سلیقه و روحیات خود شخصی سازی نمایند و به دستگاه خود ظاهر و حس وحال تازه ای ببخشند.

سازنده گوشی اینفینیکس در کنار گوشی هایی با قابلیت تغییر رنگ از فناوری تازه در زمینه باتری به نام AirCharge رونمایی کرد که گوشی های هوشمند را از کابل شارژ بی احتیاج می نماید.

این فناوری از رزونانس مغناطیسی و الگوریتم های تطبیقی برای تسهیل شارژ بی سیم تا فاصله 20 سانتی متری و در زاویه 60 درجه تا 7.5 وات استفاده می نماید.

فناوری دیگری به نام Extreme-Temp مشکل رایج انجماد لیتیوم یون در شرایط آب و هوایی سرد را رفع می نماید. اینفینیکس ادعا می نماید که فناوری تازه به باتری ها اجازه می دهد در دمای منفی 40 درجه سانتی گراد کار نمایند.

معین نیست این فناوری ها تجاری سازی می شوند یا خیر. بعلاوه نمی دانیم که مقدار اثرگذاری آن ها بر قیمت گوشی چقدر خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قاب های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید