راهنمای خرید بهترین موس A4tech؛ زیبایی و کیفیت در کنار هم

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، موس، ماوس و یا همان موشواره (در زبان فارسی) یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای دیجیتال است که نقشی اساسی در ارتباط بین کاربران و کامپیوترها دارد. با گذشت زمان و تحول فناوری شاهد ورود برندهایی تازه به این بازار بوده ایم که هرکدام سعی در ارائه موس هایی هوشمندانه و کارآمد داشته اند. یکی از این برندها که به لحاظ نوآوری و کیفیت جلب توجه کرده، برند ای فورتک است. این برند با سابقه ای طولانی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه طراحی موس های مالی و با کیفیت شناخته شده؛ در عین حال با ارائه محصولاتی که توانسته اند نیازهای گوناگون کاربران را برآورده سازند، جایگاهی خاص در دنیای تکنولوژی برای خود خلق کرده است. حالا هدف ما در این مطلب بررسی و معرفی بهترین موس A4tech است. شما می توانید با کمک دکمه زیر تنوعی بسیار بالا از موس های موجود در بازار ایران را مشاهده نمایید.

راهنمای خرید بهترین موس A4tech؛ زیبایی و کیفیت در کنار هم

بهترین موس ای فورتک کدام است؟

کمتر کسی است که در دنیای امروز از لپ تاپ و یا کامپیوتر بدون موس استفاده کند و به همین دلیل می توانیم بگوییم که این کالا برای هر شخصی به نوعی حیاتی و کاربردی خواهد بود. از طرفی انتخاب اشتباه موس می تواند در بلند مدت دست و یا انگشتان شما را خسته کند و اجازه ندهد که شما از کار کردن با دستگاه مورد نظر خود لذت ببرید. پس باید فاکتورهای مهم در خرید موس ها را با هم شناسایی و بررسی کنیم.

در وهله اول شما باید نوع کاربری خود را مشخص کنید؛ چرا که موس های مخصوص بازی با موس های ساده که برای استفاده روزمره طراحی شده اند، کاملا متفاوت هستند. اکنون پس از مشخص نوع کاربری نوبت به مشخص برند موس مورد نظر و سپس انتخاب دکمه های تعبیه شده بر روی موس می رسد. نوع اتصال به کامپیوتر نیز اهمیت بالایی دارد زیرا برخی از افراد اصلا به موس های باسیم علاقه ای ندارند و دوست دارند که به سراغ استفاده از موارد بدون سیم بروند.

موارد بالا ساده ترین فاکتورهای خرید یک موس خوب بودند. قطعا فاکتورهای دیگری همانند امکانات اضافی، نورپردازی RGB، ویژگی های ارگونومیک و نوع حسگر نیز از فاکتورهای خرید موس هستند که در معرفی هر یک از کالاها تلاش می کنیم تا این موارد را نیز بررسی کنیم ولی در مجموع بهتر است که تمرکز خود را روی فاکتورهای اصلی قرار دهید. حال بهترین موس های ای فورتک عبارتند از:

1) موس A4tech مدل N-70FX

اولین کالای این لیست را به یکی از بهترین موس های A4tech اختصاص دادیم. نحوه اتصال این موس مالی با سیم است. روی بدنه این محصول علاوه بر سه کلید اصلی، چهار کلید دیگر نیز قرار داده شده است تا شما بتوانید بسکمک از موارد را با کمک این کلیدها مدیریت کنید. اندازه این موس کوچک است و برای دست های کوچک بسیار عالی طراحی شده است.

ماوس ای فورتک مدل N-70FX به غیر از شیشه روی هر سطحی کار می کند و شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید. در هنگام خرید حتما به مدت زمان گارانتی محصول نیز توجه کنید؛ چرا که این موس با گارانتی های مختلفی به بازار عرضه شده است. دکمه زیر به شما کمک می کند تا این محصول را به راحتی و با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

2) ماوس بی سیم ای فورتک مدل FB10C

اگر در پی یک موس بی سیم با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان هستید، احتمالا این کالا برای شما نیز مناسب باشد. شما می توانید از طریق بلوتوث و یا دانگل مخصوص، این موس را به دستگاه مورد نظر خود متصل نمایید. در زیر موس یک دکمه برای خاموش و یا روشن کردن قرار داده شده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. وزن این کالا نیز فقط 85 گرم است و در دسته موس های سبک قرار می گیرد.

در صورتی که نخواهید از دانگل کالا استفاده کنید، می توانید آن را در فضای تعبیه شده در بخش زیرین موس قرار دهید. این موس ای فورتک به شکلی طراحی شده که دست های بزرگ نیز بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند و پس از استفاده طولانی مدت اصلا خسته نشوند. در عین حال باتری های قرار داده شده داخل دستگاه شارژی هستند و شما می توانید با کمک کابل Type C آن ها را شارژ کنید.

3) موس A4tech مدل OP-330S

اگر قیمت کالاهای بالا از نظر شما زیاد بود و در پی یک موس ساده و با کیفیت بالا می گشت، شاید این کالا برای شما انتخابی مناسب باشد. این موس مالی با کمک سیم به دستگاه مورد نظر شما وصل می شود. طول کابل آن نیز 150 سانتی متر است تا شما هیچ نگرانی ای از بابت فاصله موس با کامپیوتر خود نداشته باشید.

وزن این موس 100 گرم است و سه کلید اصلی روی آن قرار داده شده است که این کلیدها بی صدا و روان هستند. شما می توانید هم با دست چپ و هم با دست راست خود از موس ای فورتک مدل OP-330S استفاده نمایید. دکمه زیر به شما کمک می کند تا این محصول را با قیمتی استثنائی سفارش دهید.

4) ماوس ای فورتک مدل OP-620D

اگر قیمت محصول قبلی نیز برای شما بالا بود، بهتر است بدانید که موس ای فورتک مدل OP-620D جزو ارزان ترین موس های این برند در بازار است. وزن آن 50 گرم است و قطعا نحوه اتصال آن با سیم خواهد بود. سه کلید اصلی روی آن قرار گرفته است ولی هیچ کلید اضافی دیگری بر روی آن تعبیه نشده است.

در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده که شما در حال حاضر می توانید رنگ مشکی آن را از فروشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی خریداری کنید. این محصول برای استفاده در ادارات و یا استفاده روزمره افراد مناسب خواهد بود ولی اگر در پی یک موس حرفه ای هستید، بهتر است که کالاهای دیگر را بررسی کنید. برای خرید این محصول می توایند از دکمه زیر استفاده کنید.

5) موس A4tech مدل FM10S

اگر در پی یک موس باسیم با قیمتی کمتر از 500 هزار تومان هستید که گارانتی مناسبی نیز داشته باشد، احتمالا این کالا برای شما انتخابی مناسب باشد. وزن این موس 110 گرم است. طول کابل موس A4tech مدل FM10S در حدود 150 سانتی متر در نظر گرفته شده و بر روی موس نیز 4 دکمه قرار گرفته است. تنوع رنگی از دیگر مزایای این کالاست؛ چرا که در سه رنگ سفید، مشکی و مشکی مات تولید می شود.

کلید های موس کاملا بی صدا و نرم ساخته شده اند و حالت طراحی موس به شکلی است که مچ دست شما را خسته نکند. نظرات خریداران می تواند مهر تاییدی بر کیفیت بالا و طول عمر طولانی این محصول باشد. دکمه زیر به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد این موس به دست آورید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید.

6) ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل A90

شاید بتوانیم این محصول را بهترین موس A4tech مخصوص بازی معرفی کنیم. اگر برای خرید موس بودجه ای در نظر نگرفته اید و در عین حال گیمر هستید، این موس می تواند جزو بهترین محصولاتی باشد که در طول عمر خود برای کامپیوتر و بازی خریداری کرده اید. هشت کلید روی این موس حرفه ای قرار گرفته است. در عین حال اتصال آن به کامپیوتر شما با کمک یک کابل 180 سانتی متری امکان پذیر خواهد بود.

با وجود قیمت بالا، این کالا باز هم طرفداران خاص خود را دارد و نکته جالب تر نیز نظرات و رضایت خریداران پس از خرید این موس مجذوب کننده است. با وجود این که فقط در رنگ مشکی در فروشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی موجود است ولی نورپردازی RGB روی موس توجه هر شخصی را به خود جلب می کند که این نورپردازی در کنار رنگ مشکی واقعا خارق العاده خواهد بود. شما نیز می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه زیر این موس را به راحتی برای خود خریداری کنید.

7) موس A4tech مدل N-810FX

این موس ای فورتک که با کمک یک سیم 160 سانتی متری به کامپیوتر شما متصل می شود، وزنی در حدود 200 گرم دارد. پنج دکمه روی آن تعبیه شده است و در گارانتی های متفاوتی با مدت زمان های متفاوت به فروش می رسد. همانند تصویر بالا در رنگ مشکی تولید می شود و ظاهری مجذوب کننده و کمی بزرگ دارد.

با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالاتر نسبت به رقبا، بسیار پرفروش و پرطرفدار است. از طرفی اگر دست کوچکی دارید، شاید این موس برای شما زیاد مناسب نباشد و مچ دست شما برای کار کردن با آن راحت نباشد. دقت داشته باشید که دکمه های موس بی صدا نیستند ولی در مجموع کاملا روان هستند. اکنون شما می توانید برای خرید این محصول روی دکمه زیر ضربه بزنید.

8) ماوس بی سیم ای فورتک مدل FSTYLER FG20

احتمالا شما هم در نگاه اول محو مجذوب کنندهیت رنگ این کالا و سپس طراحی مجذوب کننده آن شده اید. این موس به شکلی طراحی شده تا شما بتوانید با هر دو دست خود با آن کار کنید. از طرفی با کمک دانگل USB به کامپیوتر شما وصل می شود و کاملا بی سیم است. اکنون در دو رنگ مشکی و خاکستری در فروشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی موجود است.

وزن این موس بدون باتری 62 گرم است و شما باید برای استفاده از آن، دو باتری نیم قلمی را در بخش زیرین موس قرار دهید. تخت بودن ظاهر موس باعث می شود که شما دست خود را روی آن راحت تر قرار دهید و از کار کردن با این محصول لذت ببرید. اگر این محصول از نظر شما نیز بهترین موس A4tech است، همین حالا با کمک دکمه زیر آن را خریداری کنید.

9) ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل V8M

اگر شما هم در پی یک موس مناسب برای بازی هستید و از طرفی قیمت موس مخصوص بازی ای فورتک مدل A90 برای شما بالا بود، احتمالا این محصول با قیمتی کمتر از 1.5 میلیون تومان برای شما مناسب باشد. وزن این محصول 144 گرم است و با کمک یک سیم 180 سانتی متری به کامپیوتر شما وصل می شود.

هشت دکمه روی این موس قرار گرفته تا شما بتوانید در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. شاید بتوانیم بگوییم که این محصول بهترین موس A4tech برای بازی در این محدوده قیمتی است. اگر برای خرید این کالا هنوز دو به شک هستید، تنها کافیست به بخش نظرات این محصول در فروشگاه وبلاگ تفریح و سرگرمی سر بزنید تا از کیفیت و طول عمر بالای این محصول اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

هدف ما در این مطلب بررسی و معرفی بهترین موس A4tech به شما بود. به همین دلیل در ابتدای مطلب شما را به صورت خلاصه با این برند آشنا کردیم و سپس به سراغ بررسی مهم ترین فاکتورها برای خرید یک موس مناسب رفتیم. ما فاکتورهای متعددی را برای معرفی محصولات این مطلب مد نظر قرار دادیم. شما نیز باید با توجه به بودجه و نیاز و نوع کاربری به سراغ خرید موس مورد نظر خود بروید. در عین حال توجه داشته باشید که قرار گرفتن موس در دست و خسته نکردن مچ از موارد مهم دیگری است که نباید از آن غافل شویم. حال از نظر شما بهترین موس A4tech کدام است؟ شما همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ تفریح و سرگرمی مگ در میان بگذارید.

منبع: وبلاگ تفریح و سرگرمی مگ

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید بهترین موس A4tech؛ زیبایی و کیفیت در کنار هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین موس A4tech؛ زیبایی و کیفیت در کنار هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید