پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، زومیت نوشت: نتایج بنچمارک نشان می دهد فضای ذخیره سازی گلکسی S24 سرعت بسیار بیشتری از آیفون 15 پرو مکس دارد.

پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟

گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس از استانداردهای فضای ذخیره سازی متفاوتی استفاده می نمایند. گوشی سامسونگ به UFS متکی است؛ درحالی که گوشی آیفون از فضای ذخیره سازی NVMe بهره می برد.

نتایج بنچمارک جدیدی که یکی از کاربران در ایکس منتشر نموده، نشان می دهد که گلکسی S24 اولترا در بخش فضای ذخیره سازی، نرخ خواندن و نوشتن به ترتیب 75 و 15 درصد سریع تر از بهترین گوشی آیفون ارائه می دهد.

آزمون گیک بنچ نشان می دهد که گلکسی S24 اولترا با به دست آوردن سرعت خواندن ترتیبی 2٬547 مگابایت برثانیه از رقیبش با سرعت خواندن ترتیبی 1٬450 مگابایت برثانیه پیشی می گیرد. بهترین گوشی سامسونگ با سرعت نوشتن 442 مگابایت برثانیه فزونی خود را نسبت به آیفون 15 پرو مکس با سرعت نوشتن 257 مگابایت برثانیه، حفظ می نماید.

سامسونگ معمولا از حافظه فلش در گوشی های پرچمدار خود استفاده می نماید که نتیجه آن سرعت بالاتر و تاخیر کمتر فضای دخیره سازی است. گلکسی S24 اولترا در بنچمارک یاد شده تاخیر کمتری نسبت به آیفون 15 پرو مکس دارد.

داشتن تاخیر کم تر به این معنا است که با سرعت بالاتری می توان به اطلاعات ذخیره شده دسترسی پیدا کرد و درنتیجه سرعت اجرای برنامه ها روی گوشی افزایش می یابد؛ هرچند عوامل دیگری مثل قدرت پردازشی و سیستم عامل نیز در این موضوع دخیل هستند.

هر دو گوشی جزو بهترین گوشی های بازار هستند و با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مورد آزمایش قرار گرفته اند. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا 1٬299 دلار اعلام شده که از قیمت گوشی آیفون مدل 15 پرو مکس 256 گیگابایتی و بعلاوه قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S23 اولترا 100 دلار بیشتر است.

  • اسکنرهای بدن نما در فرودگاه ها که سر و صدای زیادی بپا کرد/ عکس

  • بروزرسانی های مجذوب نماینده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل/ عکس

  • ربات پیشرفته ای که روی آب راه می رود

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار سامسونگ سریع ترین تلفن همراه بازار شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید