تمام بیمارستان های ارتش آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند، ارتش در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم امدادرسانی است

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، امیرسرتیپ دکتر بهزاد مؤذنی با اشاره به اینکه ارتش در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم امدادرسانی است، تأکید کرد: بیمارستان های ارتش در کل کشور آماده پذیرش بیماران کرونایی با هر بیمه ای هستند.

تمام بیمارستان های ارتش آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند، ارتش در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم امدادرسانی است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تفریح و سرگرمی، امیرسرتیپ دکتر بهزاد مؤذنی میهمان برنامه طبیب با تبریک روز ارتش و همچنین گرامیداشت شهدای ارتش در دفاع مقدس، دفاع از حرم و حوزه درمان مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم بوده و در بحث کرونا نیز اولین اقدامی که انجام دادیم غربالگری همرزمان در مرز ها بود.

این متخصص جراحی عمومی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر مرزبانان ارتش در شرق، شمال شرق و غرب از مرز و بوم کشور محافظت کره و ما حتی یک ماه قبل از اعلام کرونا دستورالعمل هایی ابلاغ کردیم که بیماری های حاد تنفسی در کشور در حال شیوع است، چون نوع های جدید آنفولانزا در حال شیوع بود و ما در 10 بهمن 98 اولین اطلاعیه و دستورالعمل بهداشتی که توسط همکاران ما در طب پیشگیری تدوین شده بود به تمام کشور ابلاغ نموده و در پادگان ها پیشگیری های لازم را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام و غربالگری هایی که انجام دادیم در این 15 ماه در هیچ کدام از پادگان ها هیچ اپیدمی نداشتیم، یادآور شد: به ویژه اینکه این موج چهارم بیشتر جوانان را درگیر می نماید ما برای اینکه توان رزمی مان کاهش پیدا نکند هم در پادگان ها و مراکز آموزشی و هم مرز ها کنترل بسیار سختگیرانه ای داریم و با رعایت فواصل اجتماعی، برگزاری کلاس ها در فضای باز و اقدامات کنترلی در مورد استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده تا الان توانستیم توان رزمی مان را مثل زمان قبل از کرونا حفظ کنیم.

مؤذنی همچنین اظهار کرد: از شروع شیوع کرونا 28 بیمارستان و درمانگاه ارتش در 24 استان چه در بحث غربالگری، چه آزمایش و چه در بحث درمان و بستری پذیرای بیماران کرونایی بودند و الان علاوه بر بیمارستان ثابت ما در شیراز بنا به احتیاج استانداری و همچنین اعلام احتیاج ستاد ملی کرنا بیمارستان پشتیبانی را در استادیوم شهید دستغیب برای بار سوم مجهز کردیم که 40 بیمار دارد. در قزوین نیز بیمارستان صحرایی با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در محوطه بیمارستان با 60 تخت خواب در حال خدمت رسانی است.

وی در مورد اقدامات ارتش در مورد راه اندازی نقاهتگاه در تهران نیز گفت: سال گذشته ظرف 24 ساعت بنا به دستور فرماندهی کل ارتش در نمایشگاه بین المللی بزرگترین بیمارستان و نقاهتگاه جهان را که دو هزار تخت خوابی بود راه اندازی کردیم که الحمدالله پارسال احتیاج به بهره برداری نشد و امیدواریم با رعایت همشهریان سال جاری هم احتیاج به استفاده از این نقاهتگاه ها نباشد.

رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا در سرانجام با تأکید بر اینکه بیمارستان های ارتش چه در بحث کرونا و چه درمان های عمومی همه هموطنان را با هر بیمه ای پذیرش خواهد نمود، یادآور شد: بعد از انتصاب امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش که دغدغه معیشت کارکنان ارتش و همه مردم برایشان بسیار مهم بوده، در حال حاضر 18 بیمارستان و درمانگاه ارتش در حال بازسازی و نوسازی است و حتی برخی از صفر ساخته می گردد و تمام تجهیزات در حال به روز شدن است، و کارکنان تخصصی ما با انگیزه بسیار بالا مشغول انجام وظیفه هستند و برایشان فرقی نمی نماید که بیمار تحت کدام بیمه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمام بیمارستان های ارتش آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند، ارتش در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم امدادرسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بیمارستان های ارتش آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند، ارتش در تمام بلایای طبیعی در خط مقدم امدادرسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید