تمدید هفدهمین جشنواره خاتمه نامه سال دانشجویی تا 15 دی ماه

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، دانشجویان و طلابی که طی سال های 1395 تا پایان شهریورماه 1396 در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری دانشگاه ها و یا سطوح معادل آن در حوزه های علمیه از پایان نامه خود دفاع نموده اند، تنها تا 15 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند.

تمدید هفدهمین جشنواره خاتمه نامه سال دانشجویی تا 15 دی ماه

بخش اصلی این جشنواره شامل 6 گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز انتها نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی ، معماری و شهرسازی اسلامی، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی، تجاری سازی دانش و فناوری های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ دانشگاهی ، سیاستگذاری فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت جهادی) پذیرش می شوند.

انتها نامه های برگزیده این دوره از جشنواره همچون ادوار گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشور مورد تقدیر قرار می گیرند ، ضمن اینکه برگزیدگان امکان حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات دفاع سه دقیقه ای از انتها نامه (3MT) را خواهند داشت.

فرایند اجرائی دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه ای که به ابتکار دبیرخانه جشنواره ملی انتها نامه سال دانشجویی از سال گذشته کلید خورده ، طی فراخوانی شروع شده و قرار است این مسابقات سال جاری در 9 استان کشور اجرا گردد.

مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره انتها نامه سال دانشجویی اواخر فروردین ماه 1397 با حضور مسئولان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ویکی گرام

به "تمدید هفدهمین جشنواره خاتمه نامه سال دانشجویی تا 15 دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید هفدهمین جشنواره خاتمه نامه سال دانشجویی تا 15 دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید