جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت، عکس

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سامسونگ سخت در حال کار بر روی پرچمدار تاشو بعدی خود است تا GALAXY Z FLIP بعدی بتواند در کنار GALAXY S24 قرار گیرد.

جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تفریح و سرگرمی ، بنابر نشت اطلاعاتی از GalaxyClub، ظرفیت باتری گلکسی Z Flip 6 نسبت به Z Flip 5 ارتقاء خواهد یافت و انتظار می رود که ظرفیت باتری پرچمدار نو سامسونگ 8 درصد افزایش پیدا کند.

همچون بسیاری از تلفن های همراه تاشو موجود در بازار، Z Flip 6 دارای دو سلول مجزا است تا به توزیع بهتر وزن گوشی یاری نمایند. این سبک از طراحی بهتر از سبک طراحی تلفن همراه به شکل یک کتاب است، زیرا براساس ماهیت، Flip می خواهد وزن بیشتری روی پایه قرار داشته باشد. باتری کوچکتر در قسمت بالایی تلفن همراه یک شکاف طبیعی ایجاد می نماید و این مورد در خصوص سری Z Fold کمتر دیده می گردد چراکه باتری های هم اندازه در هر دو طرف قرار گرفته اند.

افزایش حجم باتری Z FLIP منجر به برابری آن با مدل پایه Galaxy S شده است؛ سال گذشته GALAXY S23 با افزایش ظرفیت 500 میلی آمپر در ساعت عرضه شد و در امسال نیز S24 با باتری با ظرفیت 3880 میلی آمپر ساعت عرضه می گردد و این امر به Z Flip 6 اجازه می دهد تا به یک گوشی استاندارد تبدیل گردد. انتظار می رود Z FLIP 6 با باتری 1097 میلی آمپر ساعتی و 2790 میلی آمپر ساعتی عرضه گردد.

انتظار می رود تلفن های همراه تاشو سامسونگ برای مدتی گران باقی بمانند، حتی با توجه به اینکه سامسونگ در حال آنالیز یک تلفن تاشو مبتنی بر FE است.

منبع: FORBES

227227

منبع: خبرآنلاین

به "جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید