حمله سرمربی تیم ملی به معنوی نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی آمد؟

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، تیم ملی والیبال ایران در 10 مسابقه خود از لیگ ملت های والیبال 2023 تنها دو برد کسب نموده است و شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی مسابقات از دست داد.

حمله سرمربی تیم ملی به معنوی نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی آمد؟

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی در خصوص عواقب عدم حضور تیم ملی در هفته سوم مسابقات که آمریکا به تعدادی از بازیکنان و کادر ایران ویزا نداد، اشاره و بیان نمود: عدم حضور ما در هفته سوم جدول مسابقات را بهم می ریخت و تبعاتی از این بابت داشت. فدراسیون جهانی هم امتیاز ما را برای رنکینگ جهانی فریز کرد نه رنکینگ لیگ ملت ها. اگر نمی رفتیم تمام امتیازاتمان منفی می شد.

شاید اطلاعات دبیر فدراسیون کامل نبوده است

او در خصوص اینکه میلادتقوی دبیر کل فدراسیون پیش از این گفته بود ایران حق این را دارد که در هفته سوم شرکت نکند و مسئله ای وجود ندارد، اما اکنون فدراسیون مدعی شده که عدم حضور در مسابقات برای ایران امتیاز منفی داشت، بیان نمود: شاید اطلاعات کافی نبوده است. زمانی که آقای داورزنی در نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود با من تماس گرفت و گفت اگر ویزای اعضا تیم صادر نگردد فدراسیون جهانی امتیازات ما را فریز می نماید. می توانیم انتخاب کنیم که امتیازات هفته سوم محاسبه گردد یا نگردد. گفتم صلاح نیست محاسبه گردد. بعد از این صحبت ها به فدراسیون جهانی ایمیل زدیم که نتایج ما رامحاسبه نکنند. این موضوع را مدیریت کردیم و فکر می کنم این نگرش درست ما و مجموعه فدراسیون بود.

من هم به عملکرد تیم ملی نقد دارم!

عطایی در خصوص عملکرد تیم ملی در لیگ ملت های 2023 گفت: من هم معتقد و متاسفم که عملکرد خوبی نداشتیم. پیش بینی ما این بود که در هر هفته دو برد کسب کنیم و در سرانجام هفته سوم 6 الی 7 برد داشته باشیم و به دور نهایی برویم، اما عملکردمان ایده آل نبود. من هم به عملکرد تیم ملی نقد دارم و باید آنالیز دقیقی انجام بدهیم.

برایم باورکردنی نبود معنوی نژاد این حرف ها را بزند

او در خصوص رابطه و تعامل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با همدیگر بیان نمود: 100 درصد بین ما و بازیکنان ارتباط و تعامل وجود دارد. فدراسیون باید نسبت به بعضی از بازیکنان واکنش نشان بدهد و برخورد کند. تعیین می گویم معنوی نژاد چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند. من یک فهرست 30 نفره برای لیگ ملت ها دادم و حقم بود از بازیکنان استفاده کنم. ارتباط بین بازیکنان ما وجود دارد، حتی برایم باورکردنی نبود معنوی نژاد این حرف ها را بزند، چون بسیار باشخصیت است و ارتباط معقولی بینمان وجود داشت. شاید تحت تاثیر موضوعی قرار گرفته است.

او در این مورد اضافه نمود: تمام بازیکنان فعلی تیم ملی به جز محمد موسوی در رده جوانان با من کار نموده اند. تیم همدل و هم قسم است، اما ضعف هایی وجود دارد که باید حل گردد. من هم به عنوان مربی تیم به این موضوع نقد دارم و باید بعد از لیگ ملت ها با کادر خودم بنشینم و بحث های فنی اثرگذار داشته باشیم.

قول می دهم در قهرمانی آسیا بهتر کار کنیم

عطایی در خصوص ارائه برنامه به کادر فنی برای رویارویی با آرژانتین گفت: با کادر فنی در ارتباط هستم. آقای طلوع کیان خیلی تنهاست و کار ها را انجام می دهد. وقتی با گروه کار می کنیم روز های بازی تا 4 صبح درگیر کار هستیم، اما اکنون آقای طلوع کیان تنهاست. می دانم مسئولیت سنگینی روی دوشش است. اطلاعات لازم را به او می دهم، اما دور هستم. قول می دهم در مسابقات پیش رو مثل قهرمانی آسیا بهتر کار کنیم.

منبع: فرارو

به "حمله سرمربی تیم ملی به معنوی نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سرمربی تیم ملی به معنوی نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید