خبرنگاران فراوری 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت در کردستان شروع شد

به گزارش وبلاگ تفریح و سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کار فراوری 60 هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا در سنندج شروع شده و واحد فراوریی روزانه 2 هزار دست لباس فراوری می نماید.

خبرنگاران فراوری 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت در کردستان شروع شد

امیرحسین مدنی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحد فراوریی این لباس ها در سنندج گفت: در مدت یک ماه 60 هزار دست لباس ایزوله مناسب کادر پزشکی بیمارستان برای پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند در این واحد فراوری می گردد.

وی با بیان اینکه این لباس های لمینیت شده مخصوص پرستاران پزشکان به صورت روزانه به تعداد 2 هزار دست فراوری و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد، تاکید نمود: این لباس ها با تکنولوژی روز فراوری شده و مانع نفوذ ویروس و ابتلای پرستاران و پزشکان به کرونا می گردد.

مدنی با بیان اینکه ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) تمام توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا و یاری به مبتلایان به کار گرفته است، اضافه کرد: در همین زمینه بنیاد برکت با تامین و پرداخت سرمایه در گردش به شرکت الداد مهر کردستان به عنوان یکی از شرکای مالی خود، کار فراوری این لباس ها را شروع نموده و در مدت یک ماه 60 هزار لباس ایزوله فراوری و در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهد.

وی یادآور شد: این شرکت در زمینه فراوری لباس های بیمارستانی مخصوص اتاق عمل و ایزولاسیون پزشکی فعالیت دارد و در حال حاضر در 2 شیفت کاری در حال فراوری لباس مخصوص پرستاران پزشکان در معرض ویروس است ضمن اینکه بعد از عید نوروز نیز فراوری ماسک ضد ویروس با روکش نانو در این واحد فراوریی انجام می گردد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از سال 1393 اقدام به سرمایه گذاری و مشارکت مالی با این شرکت نموده و برای 100 نفر شغل ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه خط فراوری محصولات جدید ضد کرونا به صورت همزمان در تهران، اشتهارد و سنندج افتتاح شد، اضافه کرد: با بهره برداری از این خطوط جدید روزانه 100 هزار ماسک، 370 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده، 30 دستگاه اکسیژن ساز و 2هزار دست لباس مخصوص پزشکان و پرستاران فراوری می گردد.

بر اساس آخرین آمار مربوط به نتایج آزمایشگاهی (از ظهر دیروز تا امروز) چهار مورد جدید ابتلای قطعی به کووید 19 در استان کردستان پس از آنالیز آزمایشات افراد مشکوک اعلام شد.

هم اکنون 14 مبتلای قطعی به بیماری کووید 19 در کردستان هستند و موردی هم جان خود را از دست نداده و همه این افراد تحت مراقبت ویژه قرار دارند ضمن اینکه 85 نفر از خانواده بعضی از این بیماران نیز در قرنطینه خانگی قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، 586 مورد جدید ابتلای قطعی به کووید19 در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به 2922 نفر رسید.

از بین مبتلایان جدید، 253 مورد مربوط به استان تهران، 35 مورد مربوط به استان گیلان، 9 نفر مربوط به استان مازندران، 8 نفر مربوط به استان سمنان، 9 نفر مربوط به استان گلستان، 9 نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، 4 نفر مربوط کردستان، 15 نفر مربوط به کرمانشاه، 7 نفر مربوط به ایلام، 5 مورد مربوط به استان لرستان، 27 نفر مربوط به استان خوزستان، 14 مورد مربوط به فارس، 6 مورد مربوط به زنجان، 8 نفر مربوط به مرکزی، 25 نفر مربوط به قزوین، 19 نفر مربوط به البرز، 101 نفر مربوط به قم، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، 14 نفر مربوط به کرمان، 8 نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، 8 نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

در طول 24 ساعت گذشته، 15 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به 92 نفر رسید.

552 نفر از مبتلایان به کووید19 در کشور بهبود یافتند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت در کردستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت در کردستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید